Monitor 27 cali i 4K

Witam Wszystkich, czy na tym monitorze LG 27TQ615S-PZ i sygnale 4K z kablówki UPC, wyświetli mi obraz? Oczywiście nie będzie to obraz 4K tylko FullHD, ale czy ten monitor da radę odpowiednio przeskalować obraz z 4K do FullHD?

W ogóle to jakaś posucha jest na monitory 27 cali z tunerem DVB-C. O ile samych monitorów 27 cali 4K jest opór to telewizorów 27 cali 4K już niema. A wyżej wymieniony model, to jedyny przedstawiciel monitora 27 cali z tunerem DVB-C ale nie 4K.

pytajacy

Reply to
pytający

Sat, 10 Dec 2022 11:25:50 -0800 (PST), w snipped-for-privacy@googlegroups.com, pytający snipped-for-privacy@poczta.fm napisał(-a):

Mój telewizor FHD wyświetla obraz z UPC bez problemu (nawet nie wiedziałem, że tam coś leci w 4K).

Reply to
radekp

W dniu 10.12.2022 o 20:25, pytający pisze:

ale że jak? Jeśli podasz do monitora obraz z jakiegoś urządzenia kablówkowego kablem hdmi - wyświetli. owo urządzenie powinno zapytać czy ma to być 4k czy full hd i dostosować sie do wspólnego trybu.

chyba nie. wydaje mi sie, podkreślam wydaje, że to nie jego sprawa. często widujemy monitory, telewizory, które karmione sygnałem o wysokich parametrach jakościowych wyświetlają - out of range, albo nie obsługiwany tryb. jednak gdy jakiś dekoder kablówki da radę z sygnałem

4k, to na 100% da radę go przeskalować na full hd.

ja szukałem telewizora 4k, jak najmniejszego to niestety były tylko 40 cali. Tylko co Ty próbujesz osiągnąć i gdzie jesteś w stanie pójść na kompromis? Bo 4k na 27 cali to strzał w stopę.

ToMasz

Reply to
ToMasz

sobota, 10 grudnia 2022 o 21:01:59 UTC+1 snipped-for-privacy@konto.pl napisał(a):

UPC puszcza sygnał w kablu 4K jak sobie zamówisz. W 2021 puścili w UPC dla wszystkich sygnał okolicznościowy (Euro 2020) TVP 4K i mój Samsung T24B300 (FullHD) obrazu już nie pokazał, jedynie dźwięk było słychać

Reply to
pytający

Sat, 10 Dec 2022 21:03:09 +0100, w <tn2olt$1ndds$ snipped-for-privacy@dont-email.me, ToMasz snipped-for-privacy@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

Po co kupować TV 4K taki mały? I to biorąc po uwagę, że TV 4K wyświetlają w ruchu i tak tylko 1080 linii (i to max).

Reply to
radekp

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user pytający pisze tak:

hello

Wiesz to byłoby bardzo nieroztropne marketingowo oferować strumień 4k bez strumienia full HD i męczyć tym procki uządzeń końcowych. Nawet jesli to skoro procesor wyrobi 4k to wyrobiłby przeskalować.

Pewnie to działa jako awans w górę. Mogę 4k poproszę szybkość 4k. Nie mogę 4k poproszę full HD. Tak działa np Youtube.

Reply to
PiteR

sobota, 10 grudnia 2022 o 21:03:11 UTC+1 ToMasz napisał(a):

Chcę z kabla koncentrycznego kablówki sygnał o rozdzielczości 4K wyświetlić na monitorze FullHD z tunerem DVB-C.

Szukam monitora z tunerem DVB-C i wejściem CI, najlepiej 4K.

Reply to
pytający

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user pytający pisze tak:

Może Samsung T24B300 nie umiał nowego standardu DVB-T2

Reply to
PiteR

sobota, 10 grudnia 2022 o 21:24:35 UTC+1 PiteR napisał(a):

No nie ma tego standardu DVB-T2, a to ma znaczenie dla DVB-C i 4K?

Reply to
pytający

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user pytający pisze tak:

To nie wiem, może UPC coś skopsało.

Reply to
PiteR

Były mniejsze Samsungi (dość wysoki model), ale wyszły.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż