Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...

I tak do usrania.

- nowe rewelacje w spr. morderstwa Kasi czy tam Basi...

i tak dalej.

nic sensownego. Tzn. w sumie wiem - nie ma sensu.

Reply to
sundayman

Gdy tygodnik Polityka ukazywal sie jako ogromna plachta papieru, na pierwszej stronie, w parwym gornym rogu, byl rysuneczek Szymona Kobylinskiego.

Na jednym takim rysuneczku byl telewizor, w telewizorze dwie glowy. Jedna glowa mowi do drugiej: "I pomyslec Towarzyszu, ze juz niedlugo telewidzowie beda mogli ogladac nasza dyskusje w kolorze!"

Widac czasy sie nei zmieniaja

A.L.

Reply to
A.L.

:)

--
Jacek
Reply to

news:1v7pgykj59egn$.19fadox568bez$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Masz na mysli spoleczenstwo oczekujace niewiadomo czego, za niewiadomo jak male pieniadze? To by sie zgadzalo, zarowno jest chodzi o oczekiwanie (dzisiaj) sprawnego TV 4K za 1k$, lub dobrego kontentu w tv, za 10 zlotych na miesiac.

Reply to
Ghost

(czy raczej w naukach) albo zaawansowanej technologii wszelkiego rodzaju a

--
Jacek
Reply to

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:l5y69930l4v4$.b56ovdxiqvb3$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Bardziej mi znany mechanizm charakteryzujacy nasze spoleczenstwo, to narzekanie iz nasze spoleczenstwo jest jakies dodupne na tle pozostalych.

j.w.

Reply to
Ghost

Sundayman, Masz oczywiście rację. Taki jest interes Umiłowanych Przywodców (hodowanie bezmózgiego bydła roboczego).

Reply to
zapinio

Dnia Mon, 23 Dec 2013 12:32:00 +0100, Ghost napisał(a):

Ja nie porównuję naszego do innych, łaskawco :) Badź uprzejmy nie przypisywać mi wyssanych z palca poglądów.

Reply to
Jacek Maciejewski

nie idą... :)

producenci przefajnowali z szybkością zmian kolejnych generacji TV...

ludzi zauważyli że im takie TV jest na czorta potrzebny i nie kupują.

Powiedzmy sobei szczerze... ile masz materiału filmowego o tej jakości? który komputer czy konsola da obraz o tej jakości za rozsądną cene, wieć do gier też sie nie nadają. Technologia jest podejżewam tania więc mają sporo zapasu w cenie.

warto też zrozumieć ze TV 4K o przekątnej 50" nie ma sensu... bo aby spełnić warunek odległosci do rozdzielczości to trzeba by siadać 1.5m przed nim bop już HD w tym formacie daje nam 3m.

realnie 4k ma sens dla przekątnej tak 80" czy 100"...

Reply to
Marek Dyjor

Reply to
Marek Dyjor

Polak zawsze będzie narzekał. TVP Kultura, niedziela koło północy: kapitalny magazyn "Co Ty wiesz o nauce?"

Reply to
Mirek

Myślę że coraz więcej osób łapie że rozdzielczość TV nie spowoduje że gówno sączące sie z większości kanałow nie będzie gównem. Ja już od dawna zauważyłem że dla mnie ważniejsza jest treść filmu czy programu niz jego jakość, dobry film mogę obejżeć w wysokiej kompresji na ekranie mojego tabletu bo TRESC jest ważniejsza.

miałki bezsensowny film bez sensu nie będzie ciekawszy jeśli go będę oglądał w 4k i z dzwiękiem hiper Dolby souround na zestawie 40 głośników.

dlatego mam plazmę HD 50" a dzwięk mam z dobrego zestawu stereo z soldnymi dwoma głośnikami.

Reply to
Marek Dyjor

Taki jest interes wolnego runku...

Reply to
Marek Dyjor

W dniu 2013-12-23 13:54, Marek Dyjor pisze:

Wyprodukowali i boją się, żeby nie przeleżały do kolejnych generacji,

i nie płaskich, tylko wklęsłych.

Hehe, były "bańki", potem płaski ekran był symbolem nowoczesności, wkrótce być może duże ekrany będą głównie wklęsłe.

Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3_Lankosz?=

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:vl06dm6zdfyo$.qh8ttdc2ciw6$. snipped-for-privacy@40tude.net...

A, znaczy masz jakas uniwersalna miare poziomu spoleczenstwa, abstrahujaca od porowan, aboslutna i jednoznaczna.

Gratuluje.

Reply to
Ghost

Murwa Kać - jaki do nędzy Polak? Jakis egzemplarz Polaka z usenetu to nie ogol.

Reply to
Ghost

Jest jeszcze czasem coś na którymś Discovery, czy tam innym Geographic. Nie twierdzę, że 100% jest do dupy - ale 98% na pewno.

I nie jest to kwestia "abonamentu za 10 zł", jak to ktoś napisał. Bo jakość programu ma niewiele wspólnego z budżetem.

Można by tu przytaczać nieśmiertelne przykłady z PRL ; programów i seriali, które się ogląda do dziś. A mega badziewie, produkowanego dziś w tysiącach odcinków, albo programów zakrawających na celowe zidiocenie widza (" dziś Jacek zdecyduje, z kim przeżyć swój 1-szy raz - z kolegą Markiem, czy koleżanką Asią" - myślicie, że to żart ? Nie ! Kiedyś miałem pecha trafić na taki "program dla młodzieży". ) jest obrazą dla rozumnego człowieka.

Zapewne, że społeczeństwo składa się głównie z "przeciętnie intelektualncych" . Ale co, kiedyś było inaczej ? Nie ? A jakoś widzowie oglądali Kabaret Starszych Panów, którego nie wypada porównywać z dzisiejszą rozrywką, bo to obraża te arcydziełka. No i patrz pan - ludzie to rozumieli chyba, czy jak ?

TV zamiast odpowiadać na najniższy poziom widza, powinien go także kształtować. No ale - komu by się chciało.

Niestety - poziom TV to równia pochyła.

Czy mnie to przeszkadza ? Nie bardzo. Bogu dzięki, jest internet, można sobie coś ciekawego znaleźć. Szkoda mi tylko młodego pokolenia, które nie tylko, że się wychowuje na tym gównie, ale nie ma potem możliwości przyswojenia czegoś wartościowego, bo jak ktoś się kształtuje na " Fear Factor", to czego oczekiwać...

Reply to
sundayman

Jak to obliczasz?

Reply to
Pszemol

Dnia Mon, 23 Dec 2013 15:40:20 +0100, Ghost napisał(a):

Dziękuję. Jasne że mam, jak każdy dorosły człowiek. A ty nie masz? Współczuję...

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu 2013-12-22 21:02, zapinio pisze:

zaraz zaraz, jutro w TeFałEn idzie POTOP w HD chyba pierwszy raz odnowiona wersja HD z przyjemnością oglądnę

no to za rok na wersje POTOP 4K :) i 3D też nie pogardze

Reply to
fifak