czy da się jakoś ranimować przyciski

mam w pilocie do tv taką gumkę z przyciskami na spodzie tych przycisków jest zawsze jakaś substancja przewodząca i u mnie ona się juz chyba wytarła bo kiepsko się przełacza nie wiecie czy dda sięto jakoś odnowić ??

Reply to
Rekrut

W praktycznie każdym sklepie elektronicznym można kupić takie gumki z klejem. Scinasz, najlepiej żyletką (uwaga na paluchy) starą gumkę na taką grubość, jaką ma nowa i następnie przyklejasz ją w miejsce stare. Prosta robota. Użytkownik "Rekrut" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:croflc$9nc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
alberrt

Jasne! Robiłem to i działa nieźle.

Pozdr. Matthew

Reply to
Matthew

lub na szybko bierzesz dziurkacz, kupujesz czekolade.. czekolade zjadasz, a sreberko dziurkujesz (po odtluszczeniu ) i pryzklejasz butaprenem.. koszt wlasciwie zaden a w ten sposob naprawilem dziesiatki pilotow, 0 reklamacji..

Reply to
greg

Dzięki chłopaki za rady zaraz się za to biorę :) Użytkownik "Rekrut" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:croflc$9nc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to