Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...

Myślałem że masz szybsze...

Reply to
Marek

On 2013-12-25 20:28, J.F. wrote: [...]

No właśnie o to mi przede wszystkim chodzi.

Reply to
JDX

Dnia Wed, 25 Dec 2013 12:40:13 -0600, Pszemol napisał(a):

Jaki rynek takie reklamy - u nas widac najlepiej zarabia sie na lekach :-)

Jejku, przeciez tego sie sluchac nie da. Reklam owszem nie ma, ale ktos placi zeby oni dalej gadali w eterze ?

Nie, ma wieksze zroznicowanie reklam :-) Poza tym nie w ktorej, tylko jaki :-)

W dniu 25-12-2013 21:37, J.F. pisze:

Reklamy leków jakiś czas temu zostały zakazane. Teraz na topie są "suplementy diety", nabywane w większości przez płeć naiwną. :) Najzabawniejsza jest walka na rynku magnezu. Owszem, gdy się pije np. dużo kawy, a je "w pośpiechu", to warto łyknąć jedną tabletkę/dzień, ale wystarcza taki najtańszy.

60 tabletek, czyli wg zalecenia ilość na miesiąc, za 21 zł, a to tylko magnez z wit. B6 (jak w tańszych) + potas:
Trzeba mieć iloraz inteligencji na poziomie zwykłej temperatury ciała lub wysoką gorączkę, by coś takiego kupić.
Reply to
Zakonspirowany

:-)))

Reply to
Pszemol

Reply to
Pszemol

Pszemol

W dniu 26-12-2013 02:39, Pszemol pisze:

--
?(??_?)? ? ???
Reply to

Prawda.

Reply to
Pszemol

Reply to
Pszemol

news:1c3xwg4mbj9ag$.1i3r1zytbknzv$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Masz na mysli tunery cyfrowej telewizji naziemnej?

Reply to
Ghost

news:1hnacukks7i0o$.1xug5xa690it1$. snipped-for-privacy@40tude.net...

No jesli mas znapisane, "TVN 109 zlotych" to owszem tak.

Raczej kontakt z rzeczywistoscia.

Reply to
Ghost

Magnez i potas też występuje w normalnym jedzeniu. Nie ma żadnych wyjątków jeśli chodzi o suplementy - nie mają sensu przy zdrowej diecie i niedawne badania wykazały niezbicie ich nieskuteczność.

Reply to
Pszemol

W dniu 26-12-2013 19:50, Pszemol pisze:

Magnez podobno jest wypłukiwany przez kawę, a gdy ją piłem (ostatnio przestałem, choć chyba zaraz pójdę sobie zrobić kubek ulubionego espresso), to potrafiłem wypić 5-6 kubków/dzień. Zatem dodatkowy magnez, który dla organizmu jest bardzo ważny, jak najbardziej miał sens. Podobnie alkohol wypłukuje tiaminę (B1), więc przed i po można sobie łyknąć – np. tabletki z drożdży piwnych (200 szt. za 7.89 zł). Dalej nie chce mi się wymieniać. W każdym razie kupowanie magnezu za 21 zł, bo jest najlepiej/najszybciej/najzajebiściej przyswajalny, jest po prostu głupie.

Reply to
Zakonspirowany

no USA, jako przodownik technologiczny... kolega w szwecji z 7 lat temu miał już 100mbit jako zwykły "domowy" internet. Teraz u nas neostrada w mieście to 20mbit standard. Stąd jestem zakończony że masz zaledwie 2

Reply to
Marek

W USA "średnia" to 21 Mbps, w Polsce mamy 17, a rządzi oczywiście Azja, a konkretnie Hong Kong: 68 Mbps. Co ciekawe, na trzecim miejscu Top 10 jest... Rumunia. Wychodzi na to, że Pszemol mieszka na Kubie, gdzie jest 2,06 Mbps. ;)

Ale wszystko pięknie, choć niezbyt wymiernie, przedstawione jest tutaj:

Niewymiernie, bo czynników jest sporo. Jakkolwiek niewymiernie, to WTF Włochy? 97 miejsce?!

Reply to
Zakonspirowany

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news:l9htp9$4m9$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

dodajmy, ze badania z youtuba