szczenięta rodowodowe

In the darkest hour on Sun, 12 Sep 2010 08:31:32 +0000 (UTC), Golden Fort snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> screamed:

Jak w obudowie DIP, to węzmę jednego sampla.

Reply to
Artur M. Piwko

W dniu 12.09.2010 11:40, Artur M. Piwko pisze:

Tia DIP4 + ogon i pysk

Reply to
Rafal

W dniu 12.09.2010 13:07, Rafal pisze:

W sensie zasilanie i antena?

Ja bym wolał w BGA - nogi może być ciężko przez płytkę przewlec.

Reply to
Michoo

Pan Michoo napisał:

A czy jeszcze gdzieś używa się watchdoga jako osobnej kości?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Jak golden, to do odzysku jest złoto z nóżek, a może i reszty obudowy ;)

Użytkownik "ToMasz" snipped-for-privacy@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6is15$icb$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

A ja słyszałem, ze papiery mają, ale z jakiegoś niewiadomojakiego źródła. Mają być prawdziwe:(

Reply to
Artur(m