Assembler 8080

Witam ,

Potrzebuję , ale za diabła nie mogę namierzyć w sieci darmowego kompilatora 8080. Oślepłem , czy co ?? Gorąca prośba : podajcie linka !!

MH

Reply to
MH

W dniu 2012-01-27 13:10, MH pisze:

tasm.exe

Albo jak program krotki to recznie w pare minut sobie skompilujesz .

:):)

Reply to
Zenek

Zenek? Ciocia? Berta? MH? Gdzie oni są!

Np.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Zenek, kwa nać! Tyle razy prosiłem - pomysl najpierw.

8080 to nie 8086!

Prędzej.

No wlasnie generuje kod tez dla 8085 a tenze jest zgodny z 8080.

Reply to
Zenek

Ale który tasm masz na mysli? Turbo Assembler:

też The Telemark Cross Assembler? Bo oba uzywają nazwy TASM i oba mają plik tasm.exe

I rzeczywiście Telemark kompiluje kod 8080/8085

4CX250 snipped-for-privacy@posta.ornet.pl> napisał(a):

Jasne , że tak. snipped-for-privacy@wp.pl .

Serdeczne dzięki !!

MH