się sypie

TME mi się sypie na FF, też tak macie? Po cholere coś zmieniali, działało dobrze. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Jest Mon, 24 Aug 2020 12:20:27 +0200, Irek.N. pisze:

Poklikałem trochę, nie zauważyłem problemów (FF 79.0). Wcześniej (jakieś pół roku temu) rzeczywiście miałem taki problem z TME, że przy realizacji zamówienia kazał się zalogować, po czym przekierowywał na stronę główną, po czym znów kazał się logować. Czyszczenie cache/historii nie pomagało. Po jakimś czasie usterka ustąpiła.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

Najczęściej zadawane pytanie tuż przed upadkiem cywilizacji technicznej.

Reply to
Marek

in <news:5f439456$0$514$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

user Irek.N. pisze tak:

Trzeba się wykazywać za co się bierze pienionszki.

Reply to
PiteR

W dniu 2020-08-24 o 12:20, Irek.N. pisze:

Na operze działa dobrze :)

Reply to
Janusz

Ja zalogowałem się na Cr, w efekcie dostałem gustowne 404 na pół strony, ale o dziwo mnie nie wylogował! Czary Panie, czary. Na cholerę zmieniali, było czytelniej niż teraz. Chociaż jak sobie teraz myślę, samo zamówienie poszło już bez problemu, a i opcje do wyboru był ładnie poukładane. Tia...

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

W dniu 2020-08-24 o 21:04, Irek.N. pisze:

A mi się zainstalował bez pytania Microsoft Edge i od tego czasu FF jakby inaczej działał. Na stronie TME nie próbowałem więc się konkretnie nie wypowiadam.

Reply to
t-1

Mouser też się przez ostatnie dwa dni rano sypał. To Znak.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

nowych regulacji unijnych, np. biodegradowalne PCB ;-P

Włókno słomiane utwardzane żelatyną?

Reply to
heby

Nie zdziwił bym się.

W.

A ja się zdziwiłem. Innowacje w tej dziedzinie posuwają się pełną parą. Dziś dostarczono mi od majfrendów próbki substratów ceramicznych do testów. Miały być dwustronnie pokryte jednouncjową miedzią, a okazały się być ceramiczną płytką obustronnie pomalowaną złotolem, który dało się zdrapać paznokciem. Zaniemówiłem z wrażenia.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Do czego takie coś się przydaje?

Reply to
heby

Nie mam pojęcia, mogę Ci dać, jak tylko mi uznają reklamację.

Przekracza moje możliwości pojmowania to, że ktoś zadał sobie tyle trudu w "namalowanie" ceramicznego PCB wiedząc przy tym, że to jest towar specjalistyczny i ma 100% pewności zgłoszenia reklamacyjnego.

Ale z pozytywów, to przyszła też płytka z azotku glinu i tu mi szczęka opadła ponownie, choć tym razem pozytywnie. Własności izolacyjne ceramiki i przewodność cieplna metalu, sprawdziłem hotairem. Już wiem, dlaczego chłopcy radarowcy tak ten materiał kochają.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Pewno do wypalenia się przydaje.

Reply to
Zenek Kapelinder

To są substraty do układów elektronicznych o bardzo dużej gęstości mocy.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Nic tu nie widać ;)

Właśnie jestem ciekaw. Jak nałożyli to czymś innym niż pęzel to sensu nie ma - może jednak tylko zamówienia pomieszali a takie delikatne powłoki mają zastosowanie jednak?

Ale to z powodu właściwości cieplnych czy półprzewodnikowości?

Reply to
heby

No i jeszcze doczytałem że piezo :D Nie będzie brzęczało w takt przetwornicy ;) ?

Reply to
heby

A co byś chciał zobaczyć na zdjęciu kwadratowej płytki pomalowanej złotym sprayem? :)

Wykonania mikrofotografii przekroju nie zamierzam zlecać, skoro umiem to stwierdzić za pomocą paznokcia.

Chamski nierówny natrysk sprayem, widać zacieki i małe kropelki farby na powierzchni bocznej. Rzut oka przez lupę ujawnia przebijający miejscami spod farby substrat. A jednak ktoś zadał sobie trud zrobienia takiej fałszywki. Szacun!

To jest szpej z aliekspresu, a nie z płytkarni. :) Do płytkarni zamówienie na serię próbną miało pójść po nabiurkowym potwierdzeniu własności prototypu zrobionego termotransferem.

Cieplnych, potężnej wytrzymałości dielektrycznej i stabilności do 2200 stopni. Jak masz megawat w impulsie i przy tym ograniczoną przestrzeń na radar w samolocie myśliwskim, to się przestaje robić wesoło do tego stopnia, że nawet zwykła ceramika tlenkowa wymięka -- nie odprowadza ciepła tak szybko, jak ono jest generowane i się stopień wyjściowy po prostu topi.

Taki nowocześniejszy tlenek berylu, tylko bez raka płuc w zestawie. :-) Chińczyki wycinają z tego kształtki na wymiar po dolec za sztukę przy większych zamówieniach.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Coś ciekawego :D

No ale po co. Chinole może i mają kiepskie tradycje jakościowe, ale ... chyba na tym nigdzie by nie dojechali. A dojechali.

Aaaa to zmienia postać rzeczy...

Z ciekawosci: co ten megawat produkuje? Mają jakieś duże baterie kondensatorów? Czy jakoś sprytniej? Nigdy nie oglądałem radarów z samolotów tego typu, nie wiem nawet jakiej technologi się spodziewać.

Jaki duży jest ten stopień wyjściowy? Kiedyś lapmy chłodzone "gotowaniem" używano do duzych mocy typu nadajniki, i chyba ciągle sa w użyciu. A co w takim małym samolociku, bo rozumiem że nie lampy ;)?

Reply to
heby