S1, S2, S3...

Te wykresy z trybami pracy.

Pierwszy od góry to jasne moc. Ostatni fi(?), to temperatura. A ten środkowy Pv?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Nie wiedziałem, ale mnie zaciekawiło i poszukałem. Moc strat.

Zaskakująco ciężko było to znaleźć, wszędzie tylko panele PV...

Reply to
Arnold Ziffel

Dzięki, teraz to takie oczywiste.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Ale ona jest skopana, dla środkowego i lewego jest jakiś poziom mocy niezerowy a dla prawego nie ma, a wg opisu cykle S2 i S3 się niewiele między sobą różnią jeśli chodzi o straty, co widać na wykresie mocy 1 przebieg i temp 3, a środkowy i lewy istotnie różnią się mocą strat.

Reply to
Janusz

W dniu 21.09.2023 o 08:52, Janusz pisze:

Według mnie jest ok.

Pv to moc elektryczna pobierana z sieci, a P to moc mechaniczna odbierana z wału silnika.

S1 i S2 są załączane elektrycznie w przedziałach czasu, S3 cały czas jest załączony, tylko obciążenie ma cykliczne.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski