RS Components cd...

Skąd wysyłane są przesyłki z RS Components ? Ba tak - zamówiłem wczoraj, dostałem też wczoraj ok. 17.00 potwierdzenie zamówienia, ale jak na razie nie mam potwierdzenia wysyłki. Co oni, też świętują nie daj Boże dziś ?

Reply to
sundayman

W dniu 2012-06-07 14:55, sundayman pisze:

A ty myslisz ze polska to jedyny katolicki region w europie ?

Reply to
AnonimGall

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:jqq8f8$g7m$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Przy całym dzisiejszym Outsoucingu mogą być wszędzie:

Cut to Manmeet on the phone with a customer, giving him the confirmation number to his order or something. He looks both competent and confident.]

Manmeet: That's 2, 5, 6, K as in Krishna, P as in Punjabi, R as in Ramayana.

Male Caller: Where am I calling? [Manmeets face falls.] Is this India?

Manmeet: [nervously] No.

Male Caller: [angrily] Am I calling FREAKING India to get a mug that says "America is #1"?!

Manmeet: [frantically, as Todd and Manager watch] No! We're in Detroit—city of motors and black people!

[The caller hangs up and Todd makes a pained face.]

:) Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

No , aż tak, to chyba jedyny. Kuśwa no, bogate społeczeństwo mamy, co chwila "święto", "długi weekend" ... itp.

Reply to
sundayman

No tak, jeśli to jest z Bad Hersfeld, chyba tam mają centrum dystrybucji, to oczywiście niemieckie katole też mają święto... No dramat.

Reply to
sundayman

W dniu 2012-06-07 15:20, sundayman pisze:

Bawaria najbogatszy katolicki Land w Niemach tez maja dzisiaj wolne ! Tak swoja droga kominy w Dachau dalej stoja gotowe do przyjecia rzeszy darmowych niewolnikow z calej europy. Pozdrowienia dla elektrykow z monachium.

Reply to
AnonimGall