[NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Pytam tu, bo:

Pytanie jest takie: Czy z arkusza kalkulacyjnego (OpenOffice,

arkusza.

Bo:

stronie:

grudnia,

Z konta bankowego syna mam .csv z zestawem Data, kwota.

Mniej czasu chyba mi zajmie wydruk, podpisywanie i zaniesienie no i jest

nie ma a i tak szkoda czasu?

P.G.

P.S.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Tak.

pobierasz z arkusza. Szukaj "korespondencja  seryjna".

   MJ

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

baz danych.

rubryczki.

arkuszu.

P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

wydrukowane seryjnie.

sekretarek.

W.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

seryjnej na tle tego obrazka i tyle.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

z trafieniem.

- seryjna korespondencja.

Jak zawsze - grupa niezawodna.
P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Obrazek->prawy->zawijanie tekstu->za tekstem.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

k to

 na obrazku - pewnie to

Mateusz

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Mam przy okazji prawdopodobnie banalne pytanie w Inkscape.

kaplica.

dwa razy - klik i klik z Shiftem).

P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

aktualne.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

inkscape.

Ale to jest tylko takie sobie skojarzenie.
P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

oraz rozumienie przetwarzania potokowego:

cat wzorzec.svg | sed 's/DUPA/sempiterna/g' > plik2.svg

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Nie znam sed.

przetwarzaniu potokowym.

P.G.

Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Re: [OT] [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Re: [OT] [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

- procesorami ATXmega (obecnie Microchip)
- scalakiem RS485 TI,
- stabilizatorem LDO TI,
- kwarcem TXC,
- kwarcem EPSON,
- scalakiem MEMS NXP.

P.G.

Re: [OT] [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?

Pozdr.