Re: WS-503 problem z napraw?

Bazach chyba - tam powinny być tranzystory bipolarne...

Zgadza się, ostatnio za dużo TC na głowie mam;)

> T108 zmieniłem na SD339 nie miałem innego > > a podejrzewałem ten tranzystor... > > A on wytrzyma napięcie między szynami zasilającymi? Sprawdź w katalogu.

Wytrzyma sprawdzałem w nocie.

Jakieś sugestie co do rozwiązania problemu?

Reply to
brzezinol

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@2g2000hsn.googlegroups.com...

Rozdzielić problem naprawy na 2 podproblemy:

- wylutować R164 i R168 (mają po 470omów, w bazach T109 i T110)

- bazy T109 i T110 połączyć do masy - sprawdzić czy na wyjściu masz 0V (z dokł. do 1V) i czy coś się nie dymi)

- jeśli jest OK to ociąć punkt połączenia C136, C135 i R162 od wyjścia wzmacniacza, połączyć go za to z kolektorem T108

- sprawdzić czy układ utrzymuje 0V na tym kolektorze T108.

Reply to
Jd.