Re: PCB - 10 warstw.

> plytki testowane moga byc wadliwe test elektryczny nie gwarantuje 100%

zgadza sie powinno byc 100% ale ostatnio widzialem plytki testowane z jednej przytoczonej tu firmy gdzie po tescie pewnie dzialaly , pozniej dzialaly "inaczej" , dla mnie wniosek - niedopracowana lub brudna kapiel ew. praca na szybkie tempo

z kontekstu dla mnie wynikalo ze kolega news mial zastrzezenia do tego ze w przelotkach nie bylo soldermaski a ja twierdze ze to jest dzialka projektanta a nie plytkarni , twierdze tez ze osoba ktora projektuje obwody > 2 warstw powinna wiedziec ze zamaskowanie przelotek jest jej dzialka a nie firmy robiocej obwody !!!!!!!!!!!!!!!!!! do mozliwosci plytkarni mozna zaliczyc usuniecie np. warstwy opisowej jesli nachodza na pady i taka rzecz jest opcja w zadnym razie samodzielnie plytkarnia nie moze decydowac czy zamaskowac klientowi przelotki czy nie , to jest bardzo oczywiste ,

Wiesz, z ITRem nigdy nie mialem dobrych doswiadczen. Zawsze cos bylo nie > tak. Albo termin, albo jakosc, albo gdzies plytki wcielo. Na (chyba) 6 > podejsc ani razu nie bylo dobrze od A do Z. Bylo to z 5 lat temu - mam > nadzieje ze zmienilo sie na lepsze. >

tez sie zgodze polowicznie , jest to instytut dysponujacy nowoczesna technologia bez mozliwosci jej pelnego wykorzystania bo i po co , powiedzmy sobie wprost do stalych zlecen podchodza inaczej niz do mniejszych

Reply to
nenik008

[...]

W projekcie otwory sa zamaskowane Technoserwis robi je bez maski nie wiem z czego to wynika, w kazdym badz razie podobno inaczej nie moga.

Reply to
news
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski

Jeszcze mi sie nie zdarzylo. Jedyne problemy z plytkami jakie mialem to w pewnej polskiej plytkarki z metalizacja. Niby sie poprawili ale wpadki im sie caly czas zdarzaja. A dla mnie druga wpadka to w zasadzie dyskwalifikacja dostawcy, bo mam w czym wybierac pod tym wzgledem ;-)

A ja mysle ze firma nie wiedziala o co chodzi i spieprzyla (usunela) te przelotki. Duzo firm kreci nosem na zakrywanie przelotem - nie wiem czemu.

To nigdy nie dostana duzych zlecen. Bo wszystkie duze zaczynaja sie od czegos malego.

Reply to
Jerry1111

Piotr "Pitlab" Laskowski pisze:

Może znaczenie ma rozmiar otworów? Jakie masz w przelotkach? Zbyt duży otwór może łatwo "wessać" soldermaskę.

Reply to
Adam Dybkowski
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski