Re: ?wietlówki do na?wietlarki - zwyk?e, czy UV?

On 2009-07-08 18:46:01 +0200, Gusioo snipped-for-privacy@gmail.com said: >

> [...]

Nie, ale:

  1. Nowy to około 70 zł (a trzeba go zepsuć)
  2. Kiedyś były w TESCO za 40 zł, ale już nie ma.
  3. Nie mam konta na Allegro i nie chcę mieć.
  4. Nikt ze znajomych nie ma uszkodzonego laminatora.

Pozdrawiam.

Reply to
Gusioo

Nie. Możesz mieć normalny laminator + ficzer grzania do 170. Ja tak mam z tym "z tesko".

Reply to
Sebastian Biały

A to już mocno zależy od modelu. Są takie z grzałką PTC, gdzie temperatury nie przekroczysz, bo grzałka więcej jak 130-140 nie da. Wtedy trzeba go mechanicznie zbałamucić na nasze cele.

Reply to
DJ

No to do kompletu wylicz znane Ci problemy z metodą fotochemiczną, i będzie git.

Reply to
DJ

Gusioo napisawszy:

Jak interesuje Cie taki, który wymaga złożenia (z przerabianych "na warsztacie" skończyłem szybciej inny, i tego mi się nie chce już nawet poskręcać dla przyzwoitości), to daj znak na priva.

pozdro Dino

Reply to
Dino

NIe może być. Ale możesz użyć zwykłej żarówki 200 lub 250W. Ultrafioletu będzie trochę mniej, ale i tak bardzo dużo. Zwróć też uwagę ba fakt, że zwykłe szkło praktycznie całkowicie pochłania linię

254 nm emitowaną przez lampę rtęciową:

Pozdrawiam, Paweł