Re: Stary projekt "elektroniczna

W artykule <bjs75a$4kk$ snipped-for-privacy@sunnews.cern.ch> Grzegorz Kasprowicz napisał(a):

O co chodzi z 3D ? LEDy beda ulozone w kostce 25 * 25 * 25 ? Jakos sobie tego niewyobrazam... Mozesz jakims linkiem sypnac ? I do czego to ma sluzyc ?

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Kołodziej

Duże to jest. Na szczeście szybko przerwałem ściąganie. :-) Zassam to sobie jutro po stałym drucie.

To może coś z najniższych 32-bitowców (rodzina SH-2)? Np. SH7046 lub SH7144. Do tych kostek podłączasz kwarc max. 12.5MHz którego częstotliwość w środku jest czterokrotnie podbijana PLL-em. Mnożenie

32x32bit wykonuje się w max. 4 taktach. W sam w/w kości nie mają zbyt wiele perefyrii, ale za to są w stosunkowo małych obudowach (QFP 80, 100, 112 lub 144) i mają sporo SRAM-u w środku. Swego czasu rozważałem ich użycie w moim projekcie.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

:-) Tylko wiesz... ja mam jedynie SDI, wiec musisz sie w cierpliwosc uzbroic.

To jest opis takiego samego procka, ale romless. Drugi PDF (95fy64) to tylko 'dodatek' opisujacy Flash.

Sam nie wiem - potrzebne mi czesto cos malego i szybkiego. Mysle nad TMS320F2810 glownie ze wzgledu na przetworniki. Znaczy generalnie chce sie cos nowego - jakis 'swiezy oddech'. Tylko musze wybrac rodzine rozwojowa, a nie 'w stanie upadlosci'.

Reply to
jerry1111