Re: Ściemniacz - rozjaśniacz? + dwa =?ISO-8859-2?Q

Adam Jurkiewicz napisać:

Zakupiłem. ;) "Prawie" od producenta. ;] Problem w tym że czujki pod to razczej nie podepnę, bo ten automat schodowy jest uruchamiany przez wyzwalacz "jednobiegunowy", czyli nie można chyba wstawić zań czujki pod 220V... Choć mam nadzieję że się mylę... help? ;}

Jakby ktoś miał chwilkę i zerknął na to. Przedstawiam bezpośrednie linki do schematów i parametrów technicznych:

Nie wiem czy nie popełniłem babola z tym automatem, może w zamian był potrzebny zwykły ściemniacz, taki jak ten:

Myjk

Myjk napisać:

Ha! Jakby kogoś interesowało, to działa. Trzeba tylko z czasami pokombinować. ;) Ale ściemniacz miodowy jest... ;]

Reply to
Myjk

No to miło, że działa.

Pozdrawiam, sword