Molim pomoæ - shemu

guglanje nije dalo nesto detaljnije....

trebam shemu sklopa koji ce imati spojen mikrofon, te reagirajuæi na zvuk ( npr. glasniji povik ) okinuti relej sklop bi trebao raditi na 12V

ideje ??

bok

Reply to
Mika

Dana 07.11.2007. 20:37, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

akusticna sklopka... dolje je cijeli abc tehnike, sklop provjereno radi i sa baterijom od 9V (drzi zarulju od 100W)...

I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

odlièno !!! :)) ima samo jednu manu, relej treba okinuti i odmah otpustiti, a ne dr¾ati do slijedeæeg glasovnog okidanja...

jo¹ da to rijesimo... ??

:)

Reply to
Mika

Pozdrav

Vidis , vidis ...... pametne li literature ....

Nekada sam , kao djecacic to citao u skoli , osnovnoj , a onda sam to izbrisao iz malog mozga ....... Na ZV-u ,sam jedne godine to listao , ali opet zaboravio.... Vidis kako zivot brzo prolazi ......

Reply to
Bezimeni

Dana 07.11.2007. 21:03, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

da pogodim, zelis palit komp? ;) bilo je tu na grupi nedavno nesto tako, bas sto ti trebas...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

jok, ni blizu.... prestar sam za takve gadgete :))

sluzilo bi za okidanje masinerije koja izbacuje glinene golubove...

Reply to
Mika

Dana 08.11.2007. 07:20, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

:)) tu se onda javlja problem, jer kad viknes, ispali jednog, kad ga upucas, ispali drugog, upucas njega, ispali treceg, al ti vise nemas municije (ako se radi o "klasicnoj" "dvocjevki"...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

he he, nije bas tako...

bacac golubova seta lijevo-desno, i onog trena kad ispali goluba, on je u fazi uzimanja drugoga, a to traje duze nego sto tebi treba za pucanj u tada vec leteceg goluba.... sve je to dobro isprogramirano, samo jos da se taj sporni relej vrati na nulu kad okine :)))

Reply to
Mika

Dana 08.11.2007. 18:19, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ma "lanser" nisam vidio uzivo, mislio sam da ga nakrkas golubovima i on sam ispaljuje...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

"Mika" je napisao u poruci interesnoj grupi:fgvgfl$g26$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

pa kad vikne¹ 'baci' ili ¹togod da se veæ vièe sprava izbaci goluba buduæi da je kako ka¾e¹ du¾e potrebno za pucanj nego za fazu uzimanja, pucanj æe vratit relej na nulu...

Reply to
zli_vuk

Dana 08.11.2007. 18:19, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

nasao sam

samo, gugl je krivi post oznacio, gore prebaci u opcijama na "view as tree" i nadji sesti post od "petar bjelicic ukloni"... sve je objasnjeno

ona akusticna sklopka na jedan povik (pljesak ruke) ukljuci relej, a na drugi iskljuci, to je taman ono sto ti treba, jer na linku gore imas link na shemu (ili bolje receno skicu) sa 2 releja, prvi dobije napon od 12V, drugi okine, prvi "izgubi" taj napon, drugi opet okine, itd...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

slijedi izrada, javim rezultate :))

Reply to
Mika

Dana 08.11.2007. 20:32, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

:) da pitam, koliko dugo smije imat "pritisnut okidac"?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

do 3-4 sekunde....podesivo je

Reply to
Mika

Dana 08.11.2007. 20:57, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

a ako se pritisne, dok se uzima drugi golub, onda nece nist napravit ili?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

ne, tek kad uzme drugog goluba, motor napinje ruku i oprugu, kada stane onda prima komandu za okidanje...

stvar sljaka ovako: ruka ima hod lijevo-desno, kad je u desnom polozaju golub sklizne iz punjenja u ruku i motor ju napinje u lijevi polozaj, pritom spanajuci oprugu. na povik nas famozni relej okine kocnicu koja otpusti napeti feder, ruka izbaci goluba i vec je u desnom polozaju, gdje uzima novog goluba....

postoji jos programabilnih varijanti o izbacivanju u druge smjerove, ali princip je isti...

Reply to
Mika

Dana 08.11.2007. 23:22, Mika lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

mozda bi cak sljakalo i bez drugog releja, jer na povik kocnica pusti, dok lovac okine, iskljuci se relej...

al sigurno je sigurno... sa 2 releja ce radit bez greske... ;)

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Ulaz sklopa NI1 (pin9) treba odspojiti sa tocke D /tj ulaza NI2/ i oba ulaza NI1 (pin 8 i pin9) zajedno spojiti.C4 tada odredjuje koliko dugo ce relej biti ukljucen.