Re: RE: Stary projekt "elektroniczna książka" osią gnął stadium "ripe" :D

mogę nawet wszystkie :P na adres z reply-to?

Reply to
Marek Lewandowski

Wed, 10 Sep 2003 22:34:51 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marek Lewandowski snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To lepiej uwazaj. Bo teraz jak jest taka histeria na temat terrorystow to cie jeszcze nasi "sojusznicy" zastrzela :-)))

Reply to
BLE_Maciek

I ciesz się, że nie masz takiej e-książki jak ja ;-P Czytałem to w tramwaju do pracy. Wyobraź sobie: cichutko (KA ma naprawdę porządnie zrobione tranwaje i nawet cichą rozmowę mozna zrozumieć), szósta rano, ludzie nieco zaspani, większość w garniturkach i z walizeczkami - w końcu to czas zaczynania pracy - a tu nagle rozlega się potężny, duszony rechot przechodzący w radosne pokwikiwanie, wydawany przez gościa trzymającego coś a la bomba w garści...

:D

Reply to
Marek Lewandowski

On Behalf Of Marek Lewandowski

Co do tramwaju, to spotkałem młodą dziewczynę, co chwilę wybuchającą śmiechem. Przestalem się dziwić jak przeczytałem okładkę "Całe zdanie nieboszczyka" J. Chmielewska. Równie dobre, jak Kubuś :-D

Ale zdawało mi się, że głównie miałeś zamiar używać tego w "chwilach samotności i skupienia" - mam nadzieję, że nie będziesz czytał Kubusia, w szaletach publicznych :-D

pzdr Artur

Reply to
ziel

znam, ale nie mam w wersji el... czytałem większość w papierowej postaci, a to już nie wzbudza takich sensaci jak chichoczący bombardier... ;D

Reply to
Marek Lewandowski