BARDZO SZYBKIE rozladowanie sie telefonu -WAZNE !

Dzisiaj przed poludniem odlaczylem telefon od ladowarki. Przed chwila (czyli jakies 3 godziny po zakonczeniu ladowania) zaczal on sygnalizowac rozladowanie sie i po chwili sie wylaczyl (normalnie wytrzymuje kilka dni). Wyciagnalem go z kieszeni -byl cieply. W kieszeni mialem rowniez klucz, i pare monet. Wyglada na to, ze zwarly one styki w gniezdzie telefonu. Mam teraz pytanie: czy moge podlaczyc tel. do ladowarki i niczym sie nie przejmowac, czy jest to bezpieczne, czy moge go bez obaw dalej uzywac ? Telefon to Siemens SL42 z oryginalna bateria.

Reply to
Somebody

NIE CROSSPOSTUJ!!!!

Podłącz. Jak się po podłączeniu nie pokaże ładowanie, albo zacznie się coś grzać - odłącz...

Reply to
Marek Lewandowski
Reply to
Marcin Osiniak

Wednesday, September 10, 2003, 2:24:36 PM,Somebody nastukał(ła):

S> Dzisiaj przed poludniem odlaczylem telefon od ladowarki. Przed chwila (czyli S> jakies 3 godziny po zakonczeniu ladowania) zaczal on sygnalizowac S> rozladowanie sie i po chwili sie wylaczyl (normalnie wytrzymuje kilka dni). S> Wyciagnalem go z kieszeni -byl cieply. W kieszeni mialem rowniez klucz, i S> pare monet. Wyglada na to, ze zwarly one styki w gniezdzie telefonu. Mam S> teraz pytanie: czy moge podlaczyc tel. do ladowarki i niczym sie nie S> przejmowac, czy jest to bezpieczne, czy moge go bez obaw dalej uzywac ? S> Telefon to Siemens SL42 z oryginalna bateria. Prawdopodobnie "wetknela Ci sie" moneta do gniazda ladowarki ;) A siemens ma akurat takie ze nawet dwuzlotowka zrobisz zwarcie - po prostu nie nos go w kieszeni z bilonem na przyszlosc..(a dzieki za "uswiadomienie" bo tez mam Siemensa :P )

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Telefon się wyłącza jak napięcie baterii spadnie poniżej jakiegoś progu. Jak bardzo głęboko (za głęboko) rozładujesz baterię, to nawet po podłączeniu do ładowarki napięcie baterii będzie za niskie do uruchomienia telefonu (a znacznik ładowania to przecież po prostu ikonka rysowana przez procesor na wyświetlaczu).

Reply to
Marek Lewandowski
Reply to
Krzysztof Skoroniak