zasilacz do halogenów

Witam.

Czy elektroniczne zasilacze do halogenów mają nap. wyj. stabilizowane? Pewnie tak, ale dla pewności pytam. Teraz żarówki hal. na 230V notorycznie się przepalają. Napięcie w instalacji (kiepskiej) siada i to jest chyba powodem ich przepalania się.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Hej Zdajae sie ze nie wszytskie maja... tez mam ten problem:( Pozdr

Reply to
buke2

Użytkownik "Robert Wańkowski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:celjp8$cjj$1@81.210.118.54... | Witam. |

| Pewnie tak, ale dla pewności pytam. Teraz żarówki hal. na 230V notorycznie | się przepalają. Napięcie w instalacji (kiepskiej) siada i to jest chyba | powodem ich przepalania się.

Witam

nie wiem jakich zarówek używasz, tzn jakiego producenta, i z jakim trzonkiem można znależć żarówki halogoenowe na 230 z roczna gwarancją w cenie około 16 pln/sztuka, (jakby coć do moge podesłać adres na priva)

pozdrawiam piotrek sp5fci

Reply to
Piotrek SP5FCI

Czekam na adres firmy. A trzonki dowolne, mogę zmienić. Teraz ma te z drucikami.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski