Re: Prosty uk?ad: Analogówka vs Cyfrówka

Moja bateria w pełni naładowana ma 12.56V, czyli biorąc pod uwagę

> że składa się z 6 ogniw musi to być 3+3, czyli 4.18V/ogniwo... > Po rozladowaniu do 8.5V pod obciazeniem i odlaczeniem tegoz > obciazenia, bateria ma napiecie 9.25V, czyli 3.08V/ogniwo...

Czyli jest jechana do 100% DOD.

Czyli mam ją podładowywać na łódce między nurkowaniami? :-) > Będzie kłopot...

wymieniaj pakiety - nie da sie?

> Ogniwa cylindryczne, czy pryzmatyczne? > Z tego co mogę wymacać przez niebieską taśmę to cylindryczne. [..] > A jaka jest rożnica między cylindrycznymi a pryzmatycznymi? Czemu pytasz?

Cylindryczne sa na 90% Li-ION, pryzmatyczne - na 99% Li-Poly.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Jest to skomplikowane i problematyczne na kołyszącej się łódce

- patrz wypowiedź obok ze zdjęciami.

To, że jest to Li-Ion to ja wiem, producent tak sam napisał... Nie musze tego zgadywać. A co z tego wynika? Czemu pytasz?

Reply to
Pszemol