Re: Prosty uk?ad: Analogówka vs Cyfrówka

Dzięki za rekomendację, kupię to sobie w takim razie...

> Jak się to ma do znanych ładowarek procesorowych typu BJC900 > (jeśli nazwy nie pokręciłem...)

BC900 sa lepsze do NiMH jak masz max 4 ogniwa, bo laduja je osobno (kazda cela indywidualnie). Natomiast do tego kombajnu podlaczasz pakiet szeregowo i ladujesz hurtem. Rozne przeznaczenie, rozne tempo ladowania, rozne moce. Turnigy Accucell 6 daje do 5A pradu ladowania, pozwala na ustawienie takich drobiazgow jak odciecie ladowania po przekroczeniu max czasu, max wpakowanej pojemnosci, max temperatury plus normalne kryterium zakonczenia ladowania (dla NiXX ma ustawialna czulosc zadzialania).

Do tego ma wyjscie szeregowe (ew. patch z jednego drucika moze byc niezbedny) do rysowania takich grafik, jak moja nizej w tym watku.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski