Re: Prosty uk?ad: Analogówka vs Cyfrówka

> Jesli jest na zewnatrz, to wywal oryginalna ladowarke zachowujac kabel

> Wyglada bardzo poważnie jak na $38.

Mam i jest porzadne.

Gdyby to było wodoodporne to zabrałbym to ze sobą na łódkę :-)

Jak masz troche zaciecia a la majsterkowicz, to mozesz toto spokojnie wpakowac w pudelko z pleksi + guma na przyciski. Chlodzenia ta ladowarka potrzebuje tylko przy rozladowywaniu accu, ladowanie (i to bez wyrownania cel, bo nie masz okablowania) odbywa sie na zimno ;) = wentylatorek oryginalny mozesz wywalic w diably.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Zauważyłem cenę wysyłki do USA ($12) i zorientowałem się, że musi to iść z daleka skoro takie małe g* tyle kosztuje znaczków pocztowych... Teraz już wiadomo czemu tak mało kosztuje :-))

Dzięki za rekomendację, kupię to sobie w takim razie... Jak się to ma do znanych ładowarek procesorowych typu BJC900 (jeśli nazwy nie pokręciłem...)

Reply to
Pszemol