Re: Op?acalno?? ?wiecenia: ?arówki vs. ?wietl

W wiadomości

> news://news-archive.icm.edu.pl/h8bevb$t6e$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl > *WojtasW* napisał(-a): > > >> Aczkolwiek coraz więcej producentów oferuje do tych > >> celów specjalne wersje bardziej odporne na włączenie/wyłączanie(np. > >> Govena Unlimited) > > Właśnie od kilku miesięcy testuję jedną z nich w wersji ściemnianej i > > bardzo ładnie się sprawuje jedyną wadą przynajmniej dla mnie to przy > > minimalnym strumieniu światła jest barwa wpadająca w zimno białą. > > Przejrzałem ich katalog i nie zuważyłem "ściemnialnych" świetlówek z > trzonkiem E14, a takimi byłbym zainteresowany. Widziałem te świetlówki w > Castoramie i sprawdzę czy rzeczywiście takich nie ma. > > -- > Big Jack > ////// GG: 660675 > ( o o) Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus > --ooO-( )-Ooo- ani żaden inny antywirus :P

Nie ma i nie będzie. Do takiego trzonka nie zmieści się elektronika

Reply to
willy

Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:57:12 -0700 (PDT), willy napisał(a):

Pozostaje użycie właściwego ściemniacza, o ile chodzi o jakąś oprawę stałą. Takowe ściemniacze nadające się do każdej kompaktówki produkuje jakaś firma z Torunia.

Reply to
badworm

badworm pisze:

Nie byłbym taki pewny co do tego ściemniacza. Są dwa rodzaje ściemnianych świetlówek, te z elektroniką pozwalająca regulować ich jasność zwykłym włącznikiem ściennym i te nieco tańsze które dają się ściemniać dedykowanym ściemniaczem.

Reply to
Padre

W wiadomości news://news-archive.icm.edu.pl/h8jf2m$lgp$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl

*Padre* napisał(-a):

Jest jeszcze trzeci. Jeden z rodzajów wspomnianej wcześniej firmy Govena, które dają się ściemniać _dowolnym_ ściemniaczem, a nie dedykowanym

Reply to
Big Jack