Re: Mikrokontroler USB CY7C68013A - pomocy!

> Witam

,a tak na szybko , jak przeszukałem tą elektrodę > > pod Twoim kątem, to rezultaty są tu: > >
> I jak, > > :-) - pomogło? > > Troche pomoglo. sciagnalem develkit do tego ustrojstwa. > Czy teraz po prostu wystarczy wlutowac owa kostke na plytke razem z > zasilaniem i gniazdem USB, podlaczyc do kompa i zaczac zabawe, czy cos > jeszcze trzeba jej dolozyc? > Pzdr, > POKREC

To fajnie, że pomogło. Ale dalej Ci nie poradzę, bo nigdy się w to nie wgłębiałem Radzę Ci wpisać się na Elektrodę i tam zadać swoje pytania, na pewno ktoś Ci pomoze!!!

Reply to
ISOludek