Re: Mi?dzyfazowe w USA

> Myślę, że w Polsce jest jednak więcej jak 40 osób które chcą wiedzieć jaka

Ponieważ jest to jeden z istotnych jego parametrów eksploatacyjnych i powinien wpływać na wybór urządzenia - jeśli nawet nie ze względu na tzw. ochronę środowiska, to ze względu na to, że nie każde urządzenie można do każdej sieci podłączyć, że nie wspomnę o kosztach eksploatacji, które użytkownik musi ponieść.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Koszty użytkowania właśnie były na nalepce... Nie było mocy.

A co Ci moc grzałki mówi o kosztach używania suszarki? Sądzisz że jest jakaś różnica gdy używasz grzałki 1000W przez godzinę lub 2000W przez pół godziny?

Tak czy inaczej jestem pewny że nalepka UL z podaną mocą urządzenia na 100% tam była.

Reply to
Pszemol