Re: dwa pytania o plazmy

> nie wiem co masz a plazmę, ja mam 50" lg 50ps8000 i jak pracuje to jest > bezglośna, nie ma wiatraków, nic nie buczy, nic nie szumi.

Wiekszość nie buczy jednak Samsungi lubia buczeć i dizwie sie producentom że nie potrafią sobie z tym poradzić a odsyłanie na gwarancje konczy sie zwrotem z odpowiedzią "hasał w normie". Ciekawe czy ci inzynierowie oglądają wieczorami telewizory na tych Samsungach i uważają to buczenie za normalne. Buczy zarówno samsung 50C550 który miałem przez tydzień jak i 50C6500.

Reply to
BearBag

Z tego co pisza rodacy o koreanskiej filozofii zycia, to nie ogladaja :-)

Akurat w Sony filozofia zycia podobna: pracowac 14h dziennie a potem popic z kolegami z pracy. Wiec kiedy ogladac ? :-)

Pszemol pisze:

Tylko że Sony lepsza :))) Telewizor a tym bardziej kamera, to tylko Sony. Wiem z autopsji.

Co do Plazmy, to matryce mają bardzo różną jakość. Mam plazmę zupełnie nieznanej w Polsce firmy, przywiezioną przed laty z Niemiec. Ani nie buczy (zero dźwięków), ani nie wypalona, choć przy dzieciach pracuje z

10 godzin na dobę. Jasna jak cholera nawet w słoneczny dzień, świetny filtr antyodblaskowy (Panasoniki się chowają) i bardzo dobre kolory, żadnej tam cegły czy braku obrazu w cieniach. Ale zauważyłem, że próba kręcenia nastawami kontrastu i jasności zawsze kończy się pogorszeniem jakości obrazka. Po prostu plazma z powodu ograniczonej rozdzielczości PWM nie ma takiej dynamiki jak CRT. Aby wykorzystać cały zakres PWM, najlepiej używać jednego ustawienia optymalnego. Dlatego używam wyłącznie standardowych "płaskich" ustawień, które są właśnie optymalne.
Reply to
Andgro

Nazywa się to-to Gericom i zetknąłem się z tym pierwszy raz podczas zakupu. Kupiłem, bo było tanio (wówczas ok 6000zł). Potem jedyne co się dowiedziałem o tej firmie, to ze jest to bodaj szwajcarski składacz laptopów. I rzeczywiście kiedyś potem spotkałem laptopa pod marką Gericom. Matrycę ten TV ma bardzo dobrą jeśli chodzi o kolory i antyrefleks. Praca jest bezgłośna, pobór prądu niewygórowany. Tyle mogę rzec.

Reply to
Andgro