Re: dwa pytania o plazmy

> Więc zapytuję ponownie - w czym Sony jest lepszy od innych marek? > Lepsza matryca? Lepszy procesor video obrabiający obraz nie-HD > przygotowując go do wyświetlenia na matrycy HD? W czym jest lepszy?

Tak na poważnie - oczywiście to bzdura jest że Sony to zawsze super a inna marka to zawsze źle. Każda marka ma wady, szukajac tv przez kilka tygodni dobitnie sie o tym przekonałem. tak w uproszczeniu odnosnie plazm:

-samsung - buczy :(:(:(

-panasonic - brzydki design, drogi niemiłosiernie, zacofane "fiuczery" np nie czyta HD z usb i DLNA a posiada je tylko w najwyższych modelach.

-LG- straszne lustra, bardzo odbijają jakiekolwiek światło a nawet jasne sciany w pokoju :/

Reply to
BearBag