Re: Cewki SMD?

> A jaki cel chcesz osiągnąć z tym małym trafo ?

> Zasilić kilka LED-ów...

Joule thief?

> Zasilacz ? Elektryczny pastuch ? Aparat zapłonowy ? Filtr ? Śmigło do >> samolotu ? Wibrator ? >> Czy może kolejny troll ? > By zwracać uwagę, podszytą kiepską ironią, wypadało by najpierw nauczyć się > cytować. Acha, byłbym zapomniał, nie stawia się spacji przed znakiem > zapytania.

Widzę, że nie przyszedłeś tutaj po pomoc. Jeszcze jedna taka uwagą w stosunku do osoby o o wiele większej wiedzy a po prostu trafisz do kosza.

Dnia Wed, 14 Sep 2022 16:14:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Widze, że Pan wie lepiej. Zaiste fascynujące. Tylko Piotr odpowiada rzeczowo i podaje konkrety. A jeśli ktoś próbuje odpowiadać w stylu: "jaki to ja jestem mądry" - typowa maniera współczesnych wykładowców akademickich

- to dzisiaj mało kogo już to interesuje.

Jeśli jest Pan jego adwokatem, to niech Pan ogarnie również i jego śmietnik.

Reply to
adam13lat