Re: 4..20mA do atmegi

pod adresem masz gtowy schemat calego sterowniak z taka petla:

z samym rezystorem jest nieeleganckei i ryzykowne dla procka mzoe to moje ci podpasuje

Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Niektóre urządzenia (np. przetworniki Rosemounta) mają standardowo rozszerzony zakres do 21mA, a prądem (chyba) 23mA sygnalizują rozmaite błędy. Tak samo jest w dół.

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Apropos Elfy - ja tam czasami kupuje nie z powodu dostepnosci, a z powodu mniejszej ceny. Mniejszej niz RS/Farnell ;-)

Reply to
jerry1111