R20

w skrocie: 2:30, 6:50

Nikt tu nie oszukuje, bo pojemnosc przeciez napisana. A ja sie glupi dziwilem, czemu pojemnosc taka mala.

O co tu chodzi - ciezar, cena, cena dla klienta, chlodzenie, konkurencja dla baterii jednorazowych ?

W dniu 2020-01-08 o 09:03, J.F. pisze:

Może taniej produkować jeden rodzaj. I tylko wkładać do adapterów R20. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 08.01.2020 o 09:03, J.F. pisze:

To raczej pytanie na grupę pl.soc.marketing...

Jak widać są dostępne ogniwa pełnowartościowe.

Kilka lat temu potrzebowałem akumulatorów R20, ale uznałem, że pojemność paluszka AA jest aż nadto wystarczająca... kupiłem więc AA + adaptery. I dziś pewnie zostałbym przy tej opcji, bo odpada problem ładowarki.

Wkrótce pewnie wewnątrz znajdziemy Li-ion + przetworniczka... Fajnie jakby miały jeszcze gniazdko USB do ładowania... :-)

pzdr mk

Reply to
mk

Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e160f2f$0$17353$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 08.01.2020 o 09:03, J.F. pisze:

Aczkolwiek pamietam, ze ze przez pewien czas byl problem z tymi pelnowartosciowymi - jakies niskie pojemnosci tych R20 byly dostepne, zupelnie nie przystajace do objetosci.

A z czasem producenci tez przestana robic urzadzenia na R20. Mnie sie juz nawet adaptera nie chce kupic, bo R20 potrzebuja tylko stare latarki na zarowke ... wyrzucic i zapomniec :-)

Kupic sobie jakiegos duzego maglite z dioda ?

No ... na razie nikt na to nie wpadl. Troche nieporeczne, bo z jednej baterii niewiele da sie zasilic, a ladowarek trzeba by duzo.

A producenci ... jak widac zaczynaja robic urzadzenia na 18650 a nie R20 :-)

za to w temacie 9V sie pojawilo, np

Ciekawe jak szybko sama przetwornica to rozladowuje ... choc powerbanki dlugo wytrzymuja, dobre kosci teraz robia.

Swoja droga az by sie prosilo, zeby w srodku byly 2 lub 3 ogniwa bez przetwornicy ... ale te cholerne 9V nie pasuje :-(

Ha, ktos wpadl

R20 tez sa
Taa ... i jak to teraz rozumiec - dostarczaja 4Ah @ 1.5V czy wzorem powerbankow - srodku jest ogniwo li-ion 4Ah ?

P.S. A potem radio nie chce odbierac dlugich tylko piszczy :-)

Proszę bardzo: