Quartus i symulacja

Witam, Projektuje pewien układ w vhdl'u. Używam Quartusa II v.4.0 (web edition) Już niby vhdl'a napisałem i przyszedła czas to przesymulować. Chciałbym się w symylatorze dobrać do sygnałów które nie są wyprowadzone na zewnątrz. Niestety symulator raczy mnie przy takiej okazji komuniaktami w stylu: Warning: Can't find node glue:DUT|memRd for functional simulation. Ignored vector source file node.

(memRd jest sygnałem z jednostki GLUE). Dodanie w ,,assignemnts editor'' dla glue:DUR|memRd zmiennej 'Add to Simulation Output Waveforms' = ON nic nie zmienia. Podobnie nic nie zmiania przełączenie z symulacji czasowej (timing) na funkcjonalną (functional).

Mogę się jakoś dobrać do tych sygnałów nie dodając recznie w kodzie LCELL dla każdego z nich?

Reply to
Pawel Kolodziej

Ustawic te sygnaly jako virtual pins?

Reply to