Przetwornica 150kW

Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:57b076e9$0$12548$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jak powoli, to niekoniecznie - tramwaje notorycznie po krzyżówkach jeżdżą na obrzeżach. Jeśli by np. na łączniku zrobić pętlę tramwajową, to chyba nie było by straszliwie drogie przystosować ją, aby zapętlał na niej również pociąg? Ale, co do poruszonego problemu - pociagi WKD nie miały jechać na miasto, to tylko tramy miały zjeżdżać na sieć WKD. Najbardziej problematyczna była sprawa łącznika, który miałby umożliwić tramwajom zjazd tam i powrót na miasto. Dziś, to trzeba by tramwajom robić 3 kV, co chyba nawet jest możliwe. Spotykałem się kilka razy z zamysłem, aby na niewielkich dystansach, wpuścić tramwaje na sieć kolejową, trzeba by tylko łączniki porobić. Myślę, że by to nie było takie złe, pod warunkiem, że zabrały by się za to myślące głowy, a nie pan Ziutek Pierdzimączka. Ludzie z pewnością miło spojrzą na rozwiązanie, minimalizujące ilość koniecznego przy przesiadkach ruchu pieszego. Mam na myśli także coś, co zrobiono na odremontowanym wiadukcie przy dworcu Gdańskim - tram-autobus, to już nie dwa kroki, jak przed remontem.

Reply to
HF5BS

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" snipped-for-privacy@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości news:noq32h$q7q$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Otóż właśnie - jak jakiś mały pociąg, czy nawet szynobus, zapętli na jakiejś pobliskiej pętli tramwajowej, z której pasażer dostanie się potem do sąsiedniego województwa - ja jestem ZA. Jak już niedawno wspomniałem - krzyżówki są pokonywane przez tramwaje na samych obręczach, widać, jak płytki jest rowek. I jakoś niekoniecznie się wytramwajają. A taki szynobus puścić po linii tramwajowej, to można gdy nawali prąd, albo jeszcze trakcji nie pociągnęli, a są już gotowe tory. Nie każdy to horpyna, co to się dziura do środka Ziemi zawali, jak tylko wjedzie na tory.

Reply to
HF5BS

Tomek, my tu o taborze retro zachowanym w celach muzealnych w jednej sztuce. To mozna zrobic tylko po co. Zamiast tego przewoznik zakupil nowy sprzet ktory to wszystko ma + jeszcze silniki AC.

Reply to
mysiur

W dniu 2016-08-17 o 09:06, snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

Trudno powiedzieć o tym wagonie zachowany w celach muzealnych, bo raczej odbudowany z rozkradzionego, gnijącego truchła bez dokumentacji, na intuicję i na podstawie tego, co pamiętali emerytowani mechanicy.

Reply to
Tomasz Wójtowicz