Protel i wydruk negatywu PCB - jak?

-- Wiadomość oryginalna (wysłana 03.09.2014 15:22) --

Zainstaluj wirtualną drukarkę PDF (np. CutePDF) i drukuj do PDF-a - tam możesz zrobić negatyw. Potem drukujesz PDF z Adobe Readera już normalnie.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

W dniu 2014-09-03 15:22, g. pisze:

Jak kolegę stać na Protela to może płytkę w płytkarni też da się zamówić ;)

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu 2014-09-04 12:20, Adam Górski pisze:

Uniwersalny sposób dla wszystkich cad-ów :

  1. Zrobić gerbery jak dla normalnej płytkarni
  2. Otworzyć interesującą warstwę w programie ViewMate firmy
    ( darmowy, ja mam wersję 6.3 )
  3. Wydrukować w negatywie File->Print->WhiteOnBlack ze skalą 1.0

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Użytkownik "MKi" snipped-for-privacy@to-nalezy-wywalic.op.pl> napisał w wiadomości news:540811e4$0$2234$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jak się ma drukarkę z taką opcją odwracania. Moja tego nie ma. Sprawdziłem z moją drukarką. Nie działa.

Ale dzięki, teraz wiem. g.

Reply to
Grzegorz