poszukuję MINIi płyty głównej

Witam Może troche ntg ale może ktoś będzie wiedział. A piszę na tą grupę bo info o takim produkcie widziałem kiedyś w jakimś numerze elektroniki praktycznej. Zresztą długo były reklamy takiego wynalazku. A chodzi mi o płytę główną komputera PC ale bardzo małą. To co widziałem (tak sie mi zapamiętało przynajmniej) było wielkości dysku twardego -może troszke większe. Była tam zintegrowana grafika, cpu wlutowane na płytę a wyjście na standardową klawiaturę ,lpt i złącza ide.

Czy ktoś kojaży taki produkt? Może jeszcze ktoś ma linka do takiego wynalazku? Pytam też googli ale nie bardzo wiem o co...

Poszukaj na stronie advantecha. Mam nadzieję, że wiesz, że tego typu płyty są 10-krotnie droższe? A może EPIA? - trochę większa ale już tylko 2-3 razy droższa.

Reply to
wd40

wd40 napisał/a:

fajna sprawa, a czy istniej przejściówka PCI-PCI kątowa? taka, że można by ją włożyć w slot EPIA i zamontować kartę równolegle do płyty?

pozdrawiam czerstwy

Reply to
czerstwy

Standard przemyslowy PC104

Reply to
miet

pawelj napisał(a):

Witam. Popatrz w

Pozdrowienia

Andrzej

Reply to
Andrzej

Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e4vrpn$r7t$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

SBC - Single Board Computer

Jedna z dobrze znanych "w swiatku" firm:

handluje produktami iei:
Mozna kupic wszystko co oferuje producent. JM ma kilka sztuk do testowania.

P.S. Wlasnie walcze z instalacja systemu WinCE na takiej (3,5") plycie. Czy ktorych z Grupowiczow ma w tym temacie praktyczne doswiadczenie?

Szymon

Reply to
Szymon

czerstwy napisał(a):

Tak, istnieją takie przejściówki choć tanie i łatwo dostępne nie są. Szukaj pod hasłem "riser card"(np. takie:

badworm