paczki z ali do Polski

Czy znana jest Wam usługa skrytki paczkowej?

Płacę abonament roczny. Paczki wielkości np książki ktoś w Polsce za mnie odbiera i gromadzi. Kiedy jestem w PL jadę i opróżniam taki magazynek.

Reply to
PiteR

Jedna ksiazke czy wiecej?

Sa na poczcie "skrytki pocztowe", mozna sobie wynajac, a potem odbierac w dogodnym momencie. Gabarytowo ... jedna ksiazka chyba wejdzie.

Ale czy poczta zechce do niej paczki wrzucac, czy tylko awiza, to juz nie wiem.

No i pojawily sie jakies magazyny do wynajecia, ale to raczej duze, drogie, i nie wiem czy ktos tam zechce paczke wrzucic, jak przyjdzie. Wrzutni raczej nie ma.

J.F

Mo¿e us³uga wirtualnego biura? Chocia¿ paczka, to nie list z pismem, wiêc nie do koñca wiadomo co w niej siedzi.

Reply to
ąćęłńóśźż

P.S

Czyli ... raczej kiepsko.

Chyba ze

A tam jakies tajemnicze "obsluga przesylek"

J.F

środa, 9 czerwca 2021 o 03:02:01 UTC+2 PiteR napisał(a):

Dedukuje że najprostsze z możliwych rozwiązań. Takie co samo się narzuca, żeby przychodziły na adres tam gdzie mieszkasz nie wchodzi w grę.

Reply to
Zenek Kapelinder

Są skrytki różnej wielkości ale tylko na przesyłki listowe. Drobnica z Chin taka zazwyczaj jest. Ale nie sa przechowywane w nieskończoność - max 2 tygodnie.

Paczki, przesyłki rejestrowane - tylko awiza - paczki są przechowywane w magazynie paczek, drobne rejestrowane na okienkach.

Niestety. Trzeba kogoś upoważnić do odbioru przesyłek.

in <news:19k96gsripnar$.rp8cvp28abrt$. snipped-for-privacy@40tude.net user J.F pisze tak:

dużo paczek, tak by mi pasowała taka szafka jak na dworcu

40 x 50 x 70cm

:/

wiem że poczta poczta trzyma dwa tygodnie to mógłbym próbować utrafić ale kupuje się kiedy jest okazja a nie kiedy się zachce.

Aliexpress wysyła chyba różnymi drogami paczki do Polski i hgw jaki się drafi końcowy donosiciel.

Reply to
PiteR

[...]

wiem że poczta trzyma dwa tygodnie to mógłbym próbować utrafić ale kupuje się kiedy jest okazja a nie kiedy się zachce.

Aliexpress wysyła chyba różnymi drogami paczki do Polski i hgw jaki się drafi końcowy donosiciel.

Reply to
PiteR

Dnia Wed, 9 Jun 2021 05:47:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Albo do kogoś znajomego.

Reply to
Adam