radio z USA - czy jest mozliwość przestrojenia?

witam serdecznie! mam pytanie: otóż przywiozłem z USA radio cd firmy pioneer deh6800mp. radio łapie nieparzyste częstotliwości. na postoju wszystko jest oki ale podczas jazdy zaczyna miejscami szumieć. chciałem się zapytać czy jest mozliwośc przestrojenia i ewentualnie jaki byłby to koszt. z góry dziękuję za odpowiedzi

Reply to
Adam

W niektórych da się uzyskać krok syntezy co 0.1MHz a w innych nie. Zajrzyj tutaj:

w okienku "szukaj" wpisz np. FM USA lub FM raster. Może znajdziesz coś na temat twojego modelu.

Jeśli nawet nie da się zmienić kroku syntezy, to prawie każde radio można zmusić do odbioru wszystkich, nieparzystych i parzystych częstotliwości - problem nakładu pracy i ew. opłacalności takiej roboty. Wmak

Reply to
wmak