Microswitch SPST

Potrzebuję takiego microswitcha do montażu na PCB. Żeby było trudniej, chodzi mi o taki Push-on/Push-off. Czyli klikam raz-styki zwarte, klikam drugi raz-rozwarte. Jakoś nic nie mogę znaleźć. Istnieje w ogóle coś takiego? Potrzebuję do urządzenia, które w zamyśle ma być wielkości mydelniczki.

Reply to
Stachu Chebel

W dniu 15.10.2020 o 07:28, Stachu Chebel pisze:

Taki? za 80gr:

za ok 40gr:

Jacek R.

czwartek, 15 października 2020 o 10:22:04 UTC+2 Jacek R. napisał(a):

Bingo!! Dzięki !!

Reply to
Stachu Chebel