Karta chipowa w bardzo prostym zastosowaniu.

Witam!

Poszukuje rozwiązania opartego albo o kartę chipową albo zbliżeniową (pewnie chipowa będzie tańsza) które umożliwi mi bardzo prostą rzecz: odczytanie 256 bajtów ze środka. Kluczowa sprawa to to, aby odczyt był możliwy po podaniu "hasła" - coś w rodzaju PINa.

Przeglądam oferty róznych firm oraz allegro i jakoś ciągle widze same karty chipowe do dekoderów TV Sat (!) w szczególności na allegro. A ja chce do 256 bajtów ;)

Takie pytanie proste: czy coś takiego mogę znaleźć ? Jedyne co mi potrzebne to 256 bajtów i PIN. Nic wicej. Jakie są koszta takie zabawki ? Dobrze by było, gdyby goła karta (bez nadruków) kosztowała pare złotych ...

Czy to co znajde w dziale:

w ogóle nadaje sie do moich zastosowań ? Bo widzę tam karty oparte o atmele, eepromy, pice i wszystko jakieś takie do konkretnego zastosowania ... może mi ktoś polecić sklep internetowy, gdzie kupie normalne karty ?

Reply to
Sebastian Bialy

A dlaczego nie np. Gold Card z tego co widze 5zł na Allegro.

Programujesz po I2C

Reply to
Kris

OK, to rozumiem jakiś rodzaj standardowej karty a nie samoróbka ? Bo cena by mnie zachęcała do zabawy.

Reply to
Sebastian Bialy

:/ przy większej liczbie sztuk nie ma to chyba sensu, ale zastanowie się nad tym, bo uC na karcie baje mi pewną dodatkową możliwosc, którą moze wykorzystam.

Reply to
Sebastian Bialy

Sebastian Bialy napisał(a):

No bo tam sa karty do ogladania TV za free.

Nie znam sie na tyle dobrze, choc pewnie sa poprostu eepromy (czyli owe bajty) z blokiem bezpieczenstwa, ktory "wypuszcza" dane dopiero po podaniu PIN'u.

Natomiast jesli mialbym problem z dostaniem takich kart/bylyby drogie, to kupilbym sobie taka z mikrokontrolerem (jak jakies bluecardy z allegro czy cos) i napisalbym sobie program emulujacy ta funkcje - program daje dostep do danych dopiero po autoryzacji i juz.

BartMan

Reply to
BartMan

Te niby karty chipowe z allegro chyba sa najlepszym rozwizaniem zadna inna typowa nie ma mozliwosci takich jakbys chcial.

Reply to
::WireFree::
Reply to
Mariusz.K.(R2D2

Ta SLE ma PIN ale tylko do zapisu naucz sie czytac ze zrozumieniem

Reply to
::WireFree::
Reply to
Krzysztof Rudnik