[IrDA] [Trójmiasto] [Gdańsk] [TFDS4500] Gdzie dostać?

Jacktronic na Wita Stwosza.

Użytkownik "Karol Z." snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:c975h7$k0o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Marek

w trójmieście to najlepiej w seguro.home.pl :-))) a tak na poważnie to mselektronik

pozdrawiam PC

p.s. sklep jest czynny jakoś krótko. chyba do 15.

Reply to
Pablo C

Witajcie!

Właściwie, całe pytanie jest w temacie. Nie miałem czasu zerknąć na archiwum grupy(pewnie dostanę po uszach ;)), w Googlach też już szukałem.

Pozdrawiam, czekam na odp.!

Karol

Reply to
Karol Z.