Harmonizer sieciowy

Pan J.F. napisał:

Nie wiem, ale to też jest fajne:

W dniu 21.07.2021 o 23:36, J.F. pisze:

Czuj to:

Osobiście brałem udział w projekcie...ale :) Spodziewane miliony jakoś nie nadejszły...

Pfff, ja nim powstała Nasza Klasa i FB wymyśliłem FB :D kasy zabrakło :\

Kiedyś wymyśliłem BT na nagrobku i możliwość uploadu/downloadu fotek a nawet jakiś display z panelem FV...a 30 lat temu nawet byłem protoplastą "elektronicznej niani".

Ostatnio propagowałem proste rozwiązanie do roweru z ładowaniem smartfona z wykorzystaniem starych kół z BLDC i bardzo dobrym oświetleniem za grosze ale power banki są bardziej prymitywne dla prymitywnych :/ Muszę poczekać na III wojnę. Parę innych wynalazków mam u siebie zainstalowanych ale nie widzę zainteresowania. Przestałem się odzywać do ludzi. Nie rozumiejo :(

Reply to
LordBluzg®

W dniu 22.07.2021 o 00:21, LordBluzg® pisze:

Poprostu wyprzedasz swoją epokę.

yabba

Reply to
yabba

W dniu 22.07.2021 o 00:54, yabba pisze:

Doceniam żonę...bo zająłem się działką i produkcją warzyw/owoców (nokurwa mnie rozpiera energia) a ona, ona, ona, cóż biedna robić ma, nad kuchnią pochylona i śmieje się ha, ha...ale zaprawia/zapierdala. Dokąd mi sezon nie zaniknie to mam co doglądać w zbiorach.

Problemy z horyzontem zdarzeń i kwarkami jak i wykorzystaniem rezonansu ziemi czy też obwodów elektromagnetycznych włącznie z antygrawitacją odłożyłem na długie zimowe wieczory, kiedy będę się delektował własnym winem, które zaprocentuje następnymi pomysłami. Może kiedyś prześlę wiadomość ale obawiam się że dotrze do ziemian za kilka mln lat. Muszę się jednak streszczać bo właśnie wymyślono

i czuję problemy :D

Reply to
LordBluzg®

Może by im spróbować wcisnąć pasywny PFC? Nawijany srebrną taśmą, w końcu za coś płacą. :)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Ale znicza cmentarnego z melodyjką "Wstań, powiedz nie jestem sam" nie wymyśliłeś. A są. }:->

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Mieliscie slaby marketing :-)

Tylko ... dobre kolumny to nie voodoo, natomiast - o co chodzi w tych

- tyl jest otwarty?

Ale na NK i Gadu-Gadu dalo sie zarobic. Bylo nie poprzestawac na wymysleniu :-)

Dobry pomysl, ale klientela nieco ograniczona. Mnie chodzil po glowie system do samochodu, ktory by "rasowy" dzwiek silnika generowal ...

J.F

Dopiero co leciała jakaś filmowa komedia o tym.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

Teraz to fabrycznie bedzie. Elektryki sa za ciche :-)

Reply to
J.F

W dniu 02.08.2021 o 10:40, J.F pisze: [...]

Nie, kilku Audiofili kupiło.

No, trzeba mieć tylko pomieszczenie, które robi za subwoofer :D ale zasilenie tych kolumn dobrym wzmacniaczem, pozwala rzeźbić w sumie to co chcesz nawet na otwartym terenie. Wzmacniacz jedynie musi być dobrej klasy powyżej 600W x2 (sinus). W sumie ciekawe odczucie.

Nadal mam pomysły. Spisuję sobie i czekam kiedy ktoś to odpali. Nie stać mnie na realizację niektórych ale nie grzebię na poziomie Disco Polo :)

Bojawiem? Coraz wincyj smartfonów i każdy może sobie ściągać fotki. audio, filmy. Rodziny mogły by się dzielić, szczególnie te, które odwiedzają się na grobach a nie w domach :D

To se zainstaluj:

Nawet z OBD2 jest apka więc nie widzę problemu :)

Reply to
LordBluzg®

Slaby. BYlo namowic kilka tysiecy :-)

IMO - nie czekaj. Pomysl sie zdezaktualizuje. Inna sprawa, ze moze i dobrze, ze czekales - nie straciles :-) A teraz koszt "wejscia na rynek" wysoki ...

Moze, ale glowni klienci sa z poprzedniej epoki :-)

Moj pomysl jest starszy niz Android.

Ale to chyba tylko gra na telefonie, a ja chcialem tak, ze wcisniesz pedal gazu i laski oraz chlopaki na ulicy sie obracaja :-)

J.F

Kilka tysięcy audiofili? Normalsi tego nie czują i nie kupią a cena jest jak za voodo :D

Nie sądzę. Sporo pomysłów jak wiesz i tak nigdy nie ujrzała światła dziennego bo dla jednych to niepraktyczne albo niezrozumiałe nigdy. Kiedyś czekałem na rozwinięcie googlowych okularów... i upadło.

No raczej nie, usery żyjo i te nagrobki stwiajo :) Lampki LED już opanowali.

To se wzmacniacz podepnij :)

LordBluzg®