Gadanie jest lepsze w sumie:
https://youtu.be/xkyhROT-O90

--
LordBluzg?
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Re: Pilot -wskaźnik

Robert

Re: Pilot -wskaźnik

Ja od 5 lat mam smartboxa, Overmaxa. Andek 4 i klawiatura z toczpadem +

--
LordBluzg?
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Re: Pilot -wska?nik

Akcelerometr nie pozwolilby wykryc obrotow wokol osi pionowej.
Choc teoretycznie kilka akcelerometrow moze wykrywac obroty.
W koncu zyroskop to jakby forma zlozona z wielu akcelerometrow.

Ale ten pilot akceletometr tez ma.
Bo trzymajac go poziomo jak na filmie, mozna go obrocic wokol jego
dlugiej osi, czyli tej skierowanej do telewizora, powiedzmy o 90
stopni, tak ze on "lezy na boku".

I jak go teraz obrocimy wokol pionowej osi ... to kursor nadal sie
porusza na ekranie w poziomie.
Mozemy go tez poczatkowo obrocic np 45 stopni, a on nadal prawidlowo
odroznia obroty w pionie i poziomie, mozemy odwrocic "do gory nogami"
(na dol przyciskami :), a on ciagle poprawnie steruje prawo/lewo.

A pardon - opisuje takiego pilota od LG, ale podejrzewam, ze dzialaja
podobnie.

J.

Re: Pilot -wskaźnik

https://www.youtube.com/watch?v=ETAKfSkec6A