falownik

Witam wiernych listowiczów Kto z Listowiczów ma wiedzę i mógłby mi polecić jakieś opracowanie, opis, tekst lub coś innego w sieci na temat: działania falownika, sterowania falownikiem silnika 3 fazowego, sposoby podłaczeń, sposoby regulacji i wszystko co z tym tematem może być związane. Mam głosic za 2 tygodnie na kole elektroników referat i sam poprowadzic zajęcia. A przyznję sie , że nie za dużo wiem. Dziekuję. Jerzy Ch

Reply to
chmiel

Na mojej uczelni, to to były trzy lata studiów... Kopnij się do biblioteki, bo w sieci nic uzytecznego nie ma.

Reply to
Marek Lewandowski

Dziękuję za wskazanie Jerzy Chmielarski

Reply to
chmiel
9 Feb 2007 05:11:39 -0800 jednostka biologiczna o nazwie "chmiel" <j snipped-for-privacy@list.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Podstawowe wiadomości (ale pozwalające się zorientować w temacie):

A w ogóle to biblioteka -> Książki o przekształtnikach energoelektronicznych.

Reply to
BLE_Maciek