Witam i o laminator pytam :)

Witam, ...do rzeczy: czy to się nada do wiadomych celów(*):

A może ktoś z Was wie/zna i odpowie gdzie (okolice Warszawy lub e-sklep) za takie pieniądze (75zł) kupić takie urządzonko ?

Pozdrawiam, Grzegorz Kępiński

(*) - wiadomy cel = robienie płytki termotransferem

Reply to
Grzegorz K.

Roman napisał(a):

[...] Śledziłem a i owszem :) i dlatego podjąłem decyzję o rzuceniu żelazka w kąt i "automatycznego żelazka z podwójną stopką grzejną samonaprowadzająco-ciągnącą materiał grzany".

Dziękuję za dop., Grzegorz K.

Reply to
Grzegorz K.

Roman napisał(a):

Oj i jeszcze kurcze-blaszka drukarkę musze zakupić :( Bo ile mogę w robocie drukować płytek, jak pisze programy pod Windołsy.

Reply to
Grzegorz K.