Czy naprawa pralki, jest opłacalna?

W taki sposób to tego mojego samsunga za 10 lat, też opiszę że spoko i wytrzymał 16 lat ;-)

Reply to
Mateusz Bogusz

Znajoma miała ... i cos tam sie urwało w mocowaniu bębna, przy łożysku :-)

Hm, dziwne ...

Hm ... choc jesli nabierają więcej wody .. to i proszku trzeba więcej :-)

Zrobic pewnie można różnie, ale fakt, ze zwykle mniejsze..

Hm ...

J.F

Użytkownik Mateusz Bogusz snipped-for-privacy@o2.pl ...

Pralka - nie wiem. Suszarka - pasek owijajacy beben.

Reply to
Budzik

Haha, w majówkę dostała jakiś objawów jakby ją termistor wyłączał. W cholerę z nią.

Samsung był -

A dzisiaj panowie z OleOle przywieźli jakieś Beko -
Moje jedyne kryteria to było:

7kg wsadu, mniej jak 50cm głębokości i cena do 2k. Pomijając Cady (aż tak to nie) i Hisense bez opinii, pozostało tylko to Beko i jakieś Gorenje. Gorenje o stówę tańsze ale miało WiFi. A ktoś tutaj pisał, że przez wufu mu pralka nie działała...

A teraz spostrzeżenia:

- to standard że drzwiczki nie mają już uchwytu-klamki, tylko się je pcha aby uchwyt wskoczył w zapadkę, a potem po prostu ciągnie mocno aby uchwyt puścił?

- pralki nie mają już węża spustowego? W instrukcji jest żeby podłożyć szmatę i odkręcić filtr x-D

- elektrozaczep bistabilny? Po odłączeniu zasilania i odczekaniu kilku minut, nadal nie zwalnia drzwiczek - w klapce z filtrem jest takie ucho do pociągnięcia aby "awaryjnie otworzyć drzwiczki" - co? :-D

- fajnie cicho chodzi ten silnik inwerterowy, ale za to elektrozaczep czy pompa odpływowa 2x głośniej niż w tej starej.

- trudniej kupić całą białą pralkę niż z jakimiś czarnymi lub srebrnymi elementami.

Ale największy szok, to samo pranie. Poprzednia no kręciła w lewo lub w prawo przez jakiś czas, potem płukała kilka razy i na koniec wirowała.

Ta piorąc, raz "mizia" te ciuchy żeby za chwilę je wytarmosić, potem jakiś skip-A, skip-B, przed płukaniem odwirowuje x-D, do płukania leje wody do połowy drzwiczek (w życiu nie widziałem tyle wody w pralce) i w trakcie kręcenia upuszcza po trochu, potem wirowanie gdzie w połowie "dotryskuje" jeszcze wodę. Dawno już nie miałem takich dreszczy z podniecenia gdy na to patrzyłem :-D

Reply to
Mateusz Bogusz

Pan Mateusz Bogusz napisał:

Programy lepsze niż w Polsacie!