Czy da si? zwi?kszy? k?t ?wieceni

Przez np. zeszlifowanie góry główki na płasko. Czy to tylko cąłowicie rozproszy? A może jest jakiś inny sposób zwiększenia kąta świecenia? Pozdrawiam

Reply to
Grandalf

Teoretycznie można - zeszlifować, dodać soczewkę rozpraszającą - tylko po co? Jest tak wielki wybór diodek świecących o różnych kątach promieniowania, za niewielkie pieniądze, że chyba takie sztuki nie mają sensu. wmak

Reply to
Wmak

I spolerowanie.

Jeśli nie spolerujesz...

Kupno diod SuperFLUX?

Wmak napisał(a):

Tylko że jaj już mam diody i naszedł mnie taki pomysł. :)

Reply to
Grandalf

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

W jaki sposób?

Nie dzięki :]

Reply to
Grandalf

8-O Żartujesz?

Dlaczego? Ostatnio coraz tańsze.

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Przecież wiem że są sposoby, ale pytam jaki Ty proponujesz. Pozdro

Reply to
Grandalf

A jaki mam proponować? Filc i pasta polerska na mokro. Tak jak się zwykle poleruje tworzywa.

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

No niby tak, ale znałem inny :P Dobra dzięki za odzew. Pozdro

Reply to
Grandalf