DVD Sony - czy da się przerobić?

Witam! 2 lata temu kupiłem porządny model DVD który kosztował mnie prawie

1800 złotych. Cóż z tego, kiedy czyta tylko oryginalne płyty DVD lub CD (też oryginały). Widzę w Hipermarketach urządzenia "egzotycznych" firm typu Bentley (ale chyba nie TEN)czy Watson za 300-300 złotych i każde z tego badziewia czyta dosłownie wszystkie płyty nagrane ne kompie itp. Nie chodzi mi o szerzenie piractwa, ale jestem fotografikiem i tworzę multimedialne albumy w formacie VCD które teoretycznie powinny były być czytane a tak w przypadku mojego Sonego nie jest. Czy istnieje jakiś sposób aby przerobić moje DVD czy mam go wywalić na śmietnik i kupić taki badziew? Z góry dziękuję Mario
Reply to
Mario

Użytkownik "> Czy istnieje jakiś sposób aby przerobić moje DVD czy mam go wywalić na

Ten egzotyczny badziew miałem okazję sprawdzić. Nie wiem czy to wina płyt czy Nera ale to co ujrzałem na ekranie telewizora na pewno nie było szczerym odzwierciedleniem nagranego przeze mnie VCD...

To tylko taka uwaga,

pozdrawiam, LN

Reply to
L&N lab