Co jest nie tak na zdjęciu

Taki sobie mirnik z ali:

Co jest nie tak na ostatnim zdjęciu zdjęciu?

Poprawiło mi to dziś humor na cały dzień ;)

Ktoś znajdzie więcej niż 5 błędów?

Reply to
KLoSS

W dniu 2021-07-29 o 17:05, KLoSS pisze:

oj tam, zmierzył składową stałą prądu zwarcia ponad 20 Amper na ukrytej funkcji w gniazdkach miernika zakresu mA. A że bargraf minął 180 stopni obrotu...

Reply to
Irokez

W dniu 29.07.2021 o 17:05, KLoSS pisze:

Czepiasz sie, przecież moga przysłać cokolwiek:

"Uwaga: jeśli czas jest niedostępny, automatycznie wyślemy klientom produkty o różnych logo lub kolorach, ale ich funkcjonalne rozmiary są takie same."

Reply to
Cezary Grądys

W dniu 29.07.2021 o 20:18, Cezary Grądys pisze:

Pewnie chodzi o pomiar prądu w gniazdku :D

No i kilka podobnych wtopek.

Reply to
LordBluzg®

W dniu 29.07.2021 o 22:25, LordBluzg® pisze:

jakie wtopki, może oni faktycznie mają DC w ścianie? dlatego też kabelek w mierniku nie jest na COM :)

Reply to
Pilocik

W dniu 29.07.2021 o 22:42, Pilocik pisze:

ale jak się dobrze przyjrzałem, to przecież nie mierzy w stykach tylko czerwona sonda na obudowie gniazdka, teraz się musi zgadzać pomiar :D

Reply to
Pilocik

W dniu 29.07.2021 o 22:42, Pilocik pisze:

Ten miernik to automat AC/DC ale nie jestem pewien czy wiesz, że na zakresie pomiaru prądu (A) nie mierzy się go równolegle ze źródłem :)

Reply to
LordBluzg®

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:61030ee9$0$23913$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 29.07.2021 o 20:18, Cezary Grądys pisze:

aaa, o takie ostatnie zdjecie wam chodzi - a ja patrzylem w gorna ramke.

-pomiar pradu zwarcia w gniazdku,

-DC ... no ale jak wywalilo bezpieczniki, to moze i DC cos zmierzylo,

-76A na mierniku, ktory pozwala na 20A,

-a w dodatku ... to jakis zakres 400A?

-zakres A a kabelek w gniazdku uAmA,

-a drugi w V, a nie COM,

No, ciekawe - fotoshop, czy w takim podlaczeniu on naprawde tak pokaze ...

W dodatku ... chwala sie, ze zle dziurki sa zasloniete w zaleznosci od zakresu, co akurat fajne jest. Tylko ... na przedostatnim zdjeciu zaslonieta jest dziurka COM. Polamali sobie zaslepki, czy to jakis specjalny zakres - cegi pradowe moze ?

W czwartek, 29.07.2021 o 23:01, J.F. napisał:

Się szpecjalisty zebrały i powymądrzały. Nad reklamowym zdjęciem przyrządu, pokazującym, jak toto ogólnie wygląda razem z kabelkami, bo opis używania jest w manualu. A Ty na dodatek jesteś szpecem od polskiego, co widać po braku znaków diakrytycznych i tej spacji przed pytajnikiem.

Reply to
collie

W dniu 2021-07-30 o 09:14, collie pisze:

Skoro chodzi tylko o ogólny wygląd to nawet to, że czasem miernik ma 4 cyfry, a czasem 5 jest mało istotne? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8ctji46tt0w8.kyhyoi6pho5i$. snipped-for-privacy@40tude.net... W czwartek, 29.07.2021 o 23:01, J.F. napisał:

Reklamowe, ale jakos zrobione. Domalowali cyferki w fotoshopie, czy jakos poskladali z kilku zdjec? Bo ten miernik naprawde nie powinien pokazac 76A.

I blokada jakas dziwna ...

Lepiej mi tak, jak jest :-)

W dniu 30.07.2021 o 10:19, Piotr Gałka pisze:

A na zdjęciu ogniwka R6, w opisie bateria 6F22. Nawiasem mówiąc na Allegro jest dostępny pod różnymi markami z podanymi różnymi parametrami. Ale zbiera bardzo pozytywne opinie.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

No fakt, pierdzisz publicznie spacją przed pytajnikiem. Dobrze, że to NNTP bo nie czuć... bo w realu jeszcze pewnie bekasz i dłubiesz w nosie w grupowej dyskusji.

Zawsze się zastanawiam, skoro ktoś pisze coś do kogoś to dlaczego jest to osrane i obrzygane. Pewnie jakiś związek z kulturą czy szacunkiem, znaczy brakiem tegoż.

Reply to
LordBluzg®

W dniu 7/29/2021 o 5:05 PM, KLoSS pisze:

To zobacz kolego to:

4 zdjęcie z galerii na góze:
:)
Reply to
Rutkowski, Jacek

W niedzielę, 1.08.2021 o 09:03, Rutkowski, Jacek napisał:

Nie śmiej się jak głupi do sera, tylko włącz sprawdzanie pisowni w Thunderbirdzie, jeśliś za młodu miał do szkoły pod górkę.

Reply to
collie

Rutkowski, Jacek napisał(a):

Plus zamieniony w opisie z minusem i LCD w formie naklejki. Choć autorowi mogło chodzić o mcu obsługujący LCD.

Standard elektrodowych tzw. recenzji. Co do elektrody widać dalej żebrzą o aktywność&komentarze userów.

Co zaś tyczy się miernika zapodanego przez wątkotwórcę.

Paczę i widać pewną powtarzalność w kitajskich miernikach. Jeden układ analogowy i jeden cyfrowy. Analogowy wszystkorobiący ADC 24bit

Co do cenki, po co wątkotwórca zapodał miernik za 200 pln + 99 pln przesyłka jak w jakim oficjalnym sklepie stoi po 192 pln (+ VAT dzięki Tuskoju i Kaczoroju)?

Astralny Rębajło

W dniu 8/1/2021 o 9:22 AM, collie pisze:

Za szybko wysłałem kolego nie zauważyłem że literówkę strzeliłem. Do szkoły miałem w poziomie i blisko więc to niestety nie to.

Pisałem wracając z pracy po 12h i ponad 23h na nogach więc proszę trochę wyrozumiałości...

Reply to
Rutkowski, Jacek

W niedzielę, 1.08.2021 o 15:38, Rutkowski, Jacek napisał:

To tym bardziej powinieneś włączyć w menu Thunderbirda funkcję sprawdzania pisowni, która właśnie chroni przed literówkami, wyglądającymi na orty. To nie wstyd, nawet dla polonisty.

Reply to
collie

Ale czemu tylko 78A?

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Chłopcy od railgunów mogliby polemizować. 5 milionów amperów to tam norma. Ale w takim układzie jak na zdjęciu mierzący daleko by poleciał. :)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski