antyradar - jak to działa

Czesc! Na miejscu wlascicieli tych autek odzalowalbym kase i mandat oprawil w ramki :-) To jest bardzo stary dowcip. Pozdrawiam Maciek

Reply to
Maciek

nawet ich nie zatrzymali. Już lizaka wyciągał, ale schował i miałknął jakąś kobietę lekkich obyczajów pod nosem. Przy trabancie już na głos porównywał urządzenie z męskim członkiem i zabrał się za nowe ustawienie. Pewnie źle skalibrowali, bo mierzyli na zakręcie.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ok troche źle się wyraziłem. Odbić to się na pewno odbije ale jeżeli przede mną bedzie jechał samochód a ja będę miał antyradara to ten samochód zasłoni mi sygnał. Bo od auta przede mną ta fala sie nie odbije tak żeby trafić do mnie a jeżeli już coś to poleci do tych co z drugiej strony jadą. A dość rzadko policja łapie na dwie strony drogi. Czyli nadal pozostaje fakt, że radar musi trafić we mnie ale wtedy to raczej już za późno...

PawełJ

Spokojnie - nie cała wiązka się odbije - część się ugnie, część przejdzie przez szyby i jakieś resztki zawsze trafią.

Coś mi świta wełbie że kiedyś (najmniej 5 lat temu) w jakiejś prasie był nawet schemat urządzenia wykrywającego promieniowanie radarowe, do wykorzystania w nawigacji morskiej.

Reply to
Willy