Akumulatory z aliexpress (2023 Update)

Mają dużą ofertę na akumulatory LiFePO4 o duzych pojemnościach. 300Ah mają w niektórych ofertach od 45 złotych za sztukę. Kupował ktoś takie akumulatory albo trochę droższe po stówie za 300Ah? Mam magazyn prądu 2,5kWh i chętnie bym go powiększył.

Reply to
Zenek Kapelinder

Witam, poproszę ofertę za 45zł, z chęcią przetestuję w tej cenie...

Reply to
Rutkowski, Jacek

niedziela, 13 listopada 2022 o 23:51:27 UTC+1 Rutkowski, Jacek napisał(a):

Samo wyskoczyło

Zenek Kapelinder

Dnia Sun, 13 Nov 2022 16:17:42 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Ciekawe: 2 szt-20zł, 4szt-400zł, 8 szt-800zł... Nic tylko kupować po 2 szt :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Ile czasu trwa transport i czy nie trzeba jakichś certyfikatów unijnych (energetyczno - odpadowych) na cle?

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu .11.2022 o 09:58 ąćęłńóśźż snipped-for-privacy@e.pl pisze:

W panelu na alli mam info, że wysyłka wyjdzie w ciągu 7 dni i przyjdzie przed 17 stycznia 2023 (wybrałem darmową). Vat jest wliczony w cenę, o certyfikatach nic nie wiem.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

Ja wziąłem 50, dostałem jakiś 'price adjustment' i zapłaciłem 818pln. Jak wtopię to będę miał zabawę jak z hazardem którego nie uprawiam:)

Jak dojdzie i będzie dobre to będzie deal roku:P

Jak nie dojdzie to aliexpress zrobi refundację i cześć:P

Reply to
sirapacz

W dniu .11.2022 o 10:25 sirapacz snipped-for-privacy@sircomp.pl pisze:

Pojawiła się u mnie faktura VAT na 154 EUR.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

tak sobie teraz liczę.... 50x2x5kg... pół tony akumulatorów? :O

Reply to
sirapacz

u mnie okazuje się, że przekracza 150eur więc cło będę musiał zapłacić sam na cle...

Reply to
sirapacz

W dniu .11.2022 o 10:31 sirapacz snipped-for-privacy@sircomp.pl pisze:

Już chińczyk skorygował aukcję - cena za 2 szt jest 257. Zaraz pewnie anuluje te transakcje.

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

sirapacz

W dniu .11.2022 o 10:40 sirapacz snipped-for-privacy@sircomp.pl pisze:

Dokupiłem kolejne 30 x 2 za 604 zł.

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

a ja anulowałem bo vat naliczyliby w polsce - wtedy interes byłby do bani:)))) ...i dokupiłem 30:P

Reply to
sirapacz

technicznie rzecz biorąc ryzyko jest minimalne bo nawet jak się połapią i nie wyślą to za 10 dni będziemy mieli zwrot kasy:]

Reply to
sirapacz

BTW celnicy je..ną cło i vat wg wartości rynkowej.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu 2022-11-14 o 11:09, ąćęłńóśźż pisze:

dlatego anulowałem i wysłałem 2 po 30:) wtedy cło/vat jest opłacone

Reply to
sirapacz

Patrz na moje usta: wartości RYNKOWEJ.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu 2022-11-14 o 11:22, ąćęłńóśźż pisze:

Gdy zamówienie było na 50 aku to mi odliczyli VAT by naliczyć na cle. Dlatego je anulowałem i zrobiłem dwa po 30 sztuk bo dla zamówień do

150EUR vat jest naliczany u sprzedawcy i on go odprowadza. A opłacona i ovatowana paczka powinna przejść bez problemu. Wyjdzie w praniu.
Reply to
sirapacz

No Ciekawe. Jeszcze miesiąc temu płaciłem $100 za sztukę. Nie wydaje mi sie żeby to przeszło ale życie jest pełne niespodzianek więc zobaczymy. Też zamówiłem 32szt

Reply to
Cezar