Akumulatory z aliexpress (2023 Update)

Nie chciałbym Was martwić ale sklepy-świeżynki, bez sensownych recenzji, z dziwnymi cenami to są najczęściej wałki.

Zgaduję, że i tu będzie podobnie bo jak na razie to mają recenzje głownie za pojedyncze sztuki akumulatorów AAA ...

Piotrek

Reply to
Piotrek

Termin dostawy dopiero w styczniu więc na weryfikację oferty możemy trochę poczekać... Zamówienie na 30*2 też poszło, płacone kartą więc w razie czego powinna być opcja chargeback (a przynajmniej kiedyś była?).

Reply to
M M

Piotrek ma chyba rację:) różni sprzedawcy ten sam schemat Czyli możemy otrzymać np. obudowy akumulatorów z wsadzonymi 18650 przylutowanymi do terminali i piaskiem:))))

komentarze: Way less capacity than described. Won’t buy again. Only 6.666mAh… bought

2 batteries, same result for both, tested with multiple chargers.

These two batteries are not 100,000mah lithium batteries, I have tested them on several multi meter and amp meter pieces of equipment and they tested far below the stated 100,000mah as advertised. Seller shipped out fairly quickly and packed them with a good amount of bubble wrap and they arrived undamaged, but NOT 100,000mah lithium 18650 cells.

(po tłumaczeniu gt):Baterie są bardzo słabej jakości. Zamówiłem 3 sztuki za 10 ah. Przyszedł z oznaczeniem 18 Ah. Sprawdziłem to po bułgarsku. Na natywnej baterii 4 Ah działa 40 minut. Na baterii tego sprzedawcy 18 min. Pomiary wykonano bez obciążenia. Pod obciążeniem nie wystarczy na 5 minut. W sporze sprzedawca twierdzi, że to nie jego akumulator, bo wysłał go do 10 Ah, ale na moich zdjęciach jest to 18 Ah. Sprzedawca oszukuje. Przygotuj się na zakup rzeczy, których nie potrzebujesz.

Got a fake tracking number, always hard work ro get money back. Aliexpress getting more and more risky.

Pojemność nie jest taka, jak w reklamie. Waga akumulatora 1,3 kg. Rzeczywista pojemność to około 4000 mAh

Reply to
sirapacz

W dniu 2022-11-14 o 13:04, sirapacz pisze:

Tez popatrzyłem na kilka, schemat ten sam, niby sprzedane ileś tam sztuka a opinii kupujących brak :( Oj wyjdziecie na tych akumulatorach jak Zabłocki na mydle :)

Reply to
Janusz

W dniu .11.2022 o 10:51 sirapacz snipped-for-privacy@sircomp.pl pisze:

anulowałem jedno zamówienie - chyba anuluję i drugie.

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

sirapacz pisze:

Z akumulatorem na jaj^H^H^Haliexpress jeszcze nikt nie kłamał.

Reply to
Jarosław Sokołowski

poniedziałek, 14 listopada 2022 o 13:03:46 UTC+1 sirapacz napisał(a):

Z tym piaskiem to może być niezły pomysł na zabezpieczenie w razie samozapłonu :)))

Reply to
M M

Rozumiem, że jak sprzedawca w sklepie przesunie niechcący przecinek przy cenie mleka, to też kupujecie wagon zgrzewek? Czy to raczej wariant "ja oszukiwałem, Ty oszukiwałeś, wygrał lepszy"? BTW parę razy dostałem w d... przekraczając o godzinę termin złożenia reklamacji przez PayPal (spryciarze z PP piszą do Ciebie maila "masz czas do do 19 maja" co po ichniemu oznacza, że 19 maja o 00:00 z linii zmiany daty możesz się już bujać na drzewo. Z kartą podobnie, bo było reklamować 30 dni od zakupu czy jakoś tak.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu 2022-11-14 o 14:02, ąćęłńóśźż pisze:

Jak będę miał gdzie zmagazynować? Pewnie. Pamiętasz casus biedronki i nocnych zakupów?

Reply to
sirapacz

W dniu 2022-11-14 o 14:02, ąćęłńóśźż pisze:

Dalej idący przykład. Żona reklamowała w firmie kurierskiej przesyłkę. Napisali, żeby w ciągu

2 tygodni dosłać jeszcze jakieś papiery, a po tygodniu napisali, że zamknęli sprawę bez rozpatrzenia. P.G.
Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2022-11-14 o 12:58, M M pisze:

anuluj

\poczytalem sobie co nieco - to oszustwo ma różne warianty ale zwykle to zniszczone/używane ogniwa. Jest też jedno zdjęcie akumulatora 12v lifepo, gdzie były 4 takie ogniwa i 3 kawałki granitu:D

Reply to
sirapacz

poniedziałek, 14 listopada 2022 o 15:19:14 UTC+1 sirapacz napisał(a):

Zapodałeś komentarz do innej oferty, głupi amerykaniec kliknął acccu 1kg 12V/100Ah i otrzymał 4Ah. Jak na tą masą jest ok, jak na ten opis nie jest ok. Aliexpresy nie są w stanie zweryfikować pojemności, mogą tylko sprawdzić czy przesyłka została dostarczona.

Chodzi o zbudowanie konta "pod algorytmy aliexpresu", uzbieranie max. liczby kliknięć. Kliknięcie liczy się do zamówień nawet jeśli zostanie anulowane. A zostanie anulowane po tygodniu kiedy system nie zarejestruje wysyłki towaru.

Kiedy sprzedawca nazbiera 200-1000 zamówień, jego oferta pojawi się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania po kliknięciu na "sortuj wg. zamówień" i wtedy zacznie wysyłać/trzepać kesz.

Krótko mówiąc w tym przypadku bierzecie udział w przedstawieniu. Sam dałem się nabrać kupując LEDy UV. Za tydzień dostałem z automatu zwrot kasy, nie ma w takim przypadku możliwości wystawienia komentarza.

Ofkors zdarzają się przypadki złego wklepania przecinka, sam kiedyś kupiłem za 1/10 ceny DDS`y :) Ale tylko 2pcs.

Reply to
alojzy nieborak

Jakie wnioski?

1.Aliexpresy przetrzymają wasza kasę przez tydzień 2.Internety, internety, internety, klikalność jest w cenie.

Więcej wniosków nie mam.Tak czy siak mr.sirapcz daje plusa za naprowadzenie. Teraz wiadomo jak sprytni są sprzedawcy.

Reply to
alojzy nieborak

W cuda z piaskiem i malym akumulatorkiem w srodku trudno mi uwierzyć.

proszzz

?v=25ShWsO1m5g&ab_channel=ALLABOUTELECTRIC
nie doceniasz chinoli

Reply to
sirapacz

W dniu .11.2022 o 13:46 Tomasz Gorbaczuk snipped-for-privacy@adres.pl pisze:

Amazon zwrócił mi kasę za pierwsze zamówienie. Drugie mam jeszcze aktywne w statusie wysłane, ale nie ma żadnych szczegółów wysyłki.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

Pamiętam casus chyba Lidla i możliwości zwrotu rozpakowanego towaru "bo nie smakował". Żenada Januszów i Janin, i dlatego też jesteśmy lata za Namibią w pewnych sprawach. W pewnym hobby od amerykańskich on-lineowych kolegów uzyskuję często rady w rodzaju wypożycz przecież w lokalnym specjalistycznym sklepie i spróbuj, czy Ci pasujezanim kupisz ('let you try-before-you-buy'). Bariera mentalności, nad Wisłą setkami lat było okupant orżnie nas albo my okupanta. Nadal nie widziałbym powodu orżnąć Chińczyka. Inna sprawa, gdyby tak przez ostatni tydzień wisiało i nie zdążyli zdjąć tabliczki, ale nie pomyłka w przecinku.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

W dniu .11.2022 o 11:55 ąćęłńóśźż snipped-for-privacy@e.pl pisze:

Nadal wisi ta Twoja "pomyłka w przecinku"

Jak by to była "pomyłka" to po tygodniu już by chyba poprawił? Jak poszukasz to znajdziesz kilkadziesiąt takich "pomyłek" na tych akumulatorach w rożnych sklepach.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

mi aliexpress zwrocił już za 2 zamówienia a trzecie jest anulowane i procesowany zwrot

zostawiasz sobie jakieś małe ilosci na próbę czy nie ryzykujesz? miałem już do ciebie dzwonić byś anulował jak się połapałem, że to zapewne wałek:))))

Reply to
sirapacz

W dniu .11.2022 o 18:59 sirapacz snipped-for-privacy@sircomp.pl pisze:

zostawię :-) - dzięki, za pamięć.

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

środa, 16 listopada 2022 o 18:59:08 UTC+1 sirapacz napisał(a):

Zapewne wałek. Co to za wałek jak kasę oddają? A jak jestem przygotowany że to wałek to też wałek? W sumie to ja chcę chińczyka wyjebać bo za cenę znaczą pocztowego chce kupić akumulator warty kilka tysięcy. Żeby oszustwo, znaczy przejęcie czyjeś kasy bez wymiany jej na towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto wygrywają, i przyślą mi sztuki nówki nie smigane żeby napisał zgodnie z prawdą co dostałem. Nie zamawiałem stu sztuk tylko dużo mniej. U innego chińczyka kupiłem żarówki do projektora. Tutaj chcieli prawie 700 złotych za sztukę. Jedna kupiłem z obudowa a druga do wymiany w obudowie. Za obydwie zapłaciłem 120 złotych. Z tego co oszczędziłem na żarówkach mogę dać się zrobić w chuja, zwłaszcza że jestem na to przygotowany.

Reply to
Zenek Kapelinder